spaghetti spruitstuk voor 9N

dann

Actief lid
160
41
37
hallo,

ik ben op zoek naar een spaghetti spruitstuk voor een polo 9n 1.4 16v.
ik heb al heel veel sites afgezocht maar het lijkt er op of er voor dit model geen spruitstuk te vinden is, ja ok misschien kan ie altijd speciaal gemaakt worden.
maar voor veel andere WV modellen zijn er wel spruitstukken voor alleen voor de 9N niet?

ik zie graag een antwoord,

groetjes!
 
Volkswagen  Polo 9N  1.4 16V (high line) 
Het enige vermogen winst wat je kan halen is denk ik:
- chippen
- cold air intake
- group a uitlaat vanaf spruitstuk tot achter (alhoewel ik niet zeker weet of dit echt winstgevend is op deze motor)

al moet je je (zeker met chippen) afvragen of het verstandig is, het is maar een paar pk meer en je betaald al snel een paar honderd euro!
Ik denk dat je dan met heel veel geluk de 90pk aantikt! Vervolgens is het nog de vraag of jouw motor het lekker vindt!
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!