Soundboard in 6R

Ik heb op dit moment een Polo Highline (3drs) in bestelling staan, die over een kleine maand in mijn bezit zal zijn. Ik heb uit mijn vorige auto (Seat Ibiza) nog een hoedenplank met diverse speakers (soundboard) liggen. In die auto was het zeer eenvoudig om dit aan te sluiten, aangezien ik gewoon de stekkertjes uit de speakers in de kofferbak kon loskoppen en kon aansluiten op mijn soundboard.

Nu wil ik, indien mogelijk, een nieuw soundboard gaan maken voor in mijn Polo (MDF-plankjes, gaatjes boren etc.) Nu is mijn vraag echter of het mogelijk is om dit soundboard aan te sluiten op de achterspeakers in de Polo. Wat ik tot op heden heb vernomen is dat de achterspeakers in de Polo in de zijpanelen zitten en niet in de achterbak. Wellicht is het dan helemaal niet mogelijk om zoiets te doen.

Iemand die enige ervaring hiermee heeft of iemand die meer informatie op tips kan geven?
 
Ik denk dat het wel mogelijk moet zijn mits je de kabels verlengt want ze zullen niet lang genoeg zijn vrees ik. In ieder geval, de sound is standaard al veel beter dan vroeger.
 
Nou niet met een soundboard maar wel met vervangen van de achterspeakers. En die panelen eraf krijgen is wel even wat werk. Dat is niet met 5 min. gebeurd.
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!