Sonnie Politiebus VW Transporter

Bullit

Lid
Mijn VW POLO met politiebusje VW Transporter.
NO comment, ze kwamen niet voor mij, ( maar volgens mijn interpretatie ( Dat ze er waren ( om vast te stellen )))
Gaat over een grote autocolonne ( ik denk groter dan de Popo (Dit gaat over het verbeteren van processen))
Chaotisch he, is dat nou hoe het moet, hoe het gaat, wat er toe doet, wrm (warum) ik werk mee aan het verbeteren van processen. Is dat de situatie, draait het nou daarom... Ik wil gewoon met normale woorden duidelijk maken dat ik vermoed dat de trouwe Nederlander na Ruslandinwoner. Ik verplaats me liever in een aantal situaties waarbij ik ondervind krachtige allianties en structuren in een zekere buitenlandse vibe ik wens gebruik te maken van die situatie en er op in te spelen dat ik bijdraag aan het vernetten en verduidelijken van mijn eigen intenties en processen, ik voel mijzelf niet verantwoordelijk voor de Politie Agent zijn positie, ik wordt in de documenten vermeld en aangesproken zoals "Betrokkene" Dat houd in dat ik onderdeel ben van de Koning Willem Alexander zijn inwoners, dat betekend dat ik een burger ben aangetrokken op een situatie, ik noem dat de "Dutch Victory", ga daar eens op in met je gedachten en je intenties om meer te weten over de Nederlandse Overwinning namelijk de Koning van Water gescheiden van de Koning van Licht, mijn waterpomp komt in alarm ik rij door rood heen zou het offensief zijn, ik heb geen stoplichten in Schiedam, enkel op de grens met Rotterdam, wat vind Amsterdam daar nou van, BeverDam Is dat het gaat het daarover is dat wat er toe doet en belangrijk is. Ik vermoed bij mijzelf mijn kern mijn eigen ik, ik beleef dit en maak dit waar zover snappen uitkomst bied. Betreffende Beter Bellen Bij Binaire Buren.

Geachte Heer/Mevrouw,

Mijn opreche interesse naar het politievak blijkt uit de vrije avond waarop ik met 'Maaike' mee was om te ervaren hoe dronkelui in Rotterdam Noord-Oost geluidoverlast pleegden en dat de eerste echte verre val was die mevrouw die dronken achter het stuur probeerde weg te rijden van een staandehouding in plaatse, mijn verantwoordings gevoel gaat daar op af, ik herinner me nog dat ik zei dat zij echt een fout begaande door de situatie te proberen te verlaten en weg te rijden tegen meteen een andere auto aan, ze stond gefileparkeerd.

Dat is mijn Auto VW Golf Het chassis een prachtige ervaring om elektrisch te mogen leveren aan de fabriek in Duitsland, de lopende band het manufacturingsprocess met veel robot armen plaatsende en lassende en spray paintend. Een dynamisch moment van robotproductie gegroet mede Volkswagen Fanaat ik weet niet hoe ik het moet brengen maar de kern is socialisatie en verblijvingsgericht, dat is een standplaats een begin een start, dronken wegrijden...

Ik ben een 36 jarige ondernemer in de Elektrotechniek, ik installeer en onderhoud Meetinstrumenten, het peak performance momentje van Slui Instrumentatie is achter de schoonmaakster, om het plaatsen en calibreren van het Meetinstrument mogelijk te maken. Het gaat om variabelen van de Olie en Gas put: Druk (barg) Level(%) Temperatuur (GradenCelcius) Flow(M3/H) "mag iedere put stal staan" Meet- en Regel-Techniek, Ik ben een PolitieVrijwilliger toch? echt? gaat het nou daarover is dat wat er belangrijk is.

Hoogachtend,

Simon_Bastiaan_Pieter
 

Bijlagen

  • P9200076.webp
    P9200076.webp
    1.8 MB · Weergaven: 76
Volkswagen  POLO 
Wat is de strekking van dit verhaal Simon. Ik kan er geen touw aan vast knopen hoe dit op het POLO forum terecht is gekomen. Een foto van jou POLO met een VW politiebus is wel op zijn plek hier.
 
Volkswagen  Polo 
Moet het forum hiermee bevlekt worden?? Lijkt mij van niet namelijk.
Heb je deels gelijk in, maar ik hou altijd rekening met mensen die de Nederlandse taal niet volledig beheersen en toch de moeite nemen om hun verhaal te vertellen.

In dit geval zou ik aan @Bullit willen vragen of hij zijn verhaal wat logischer en wat meer chronologisch zou kunnen neerzetten.

Ik heb het idee dat er wel een mooi verhaal in zit, maar het is niet te volgen.

Mvg
 
De tekst die die persoon op het forum heeft geplaatst is nogal chaotisch en springt van de hak op de tak, maar in grote lijnen komt het hierop neer:
  • Hij beschrijft een situatie waarin hij met zijn auto en een politiebusje te maken had, maar benadrukt dat de politie niet voor hem kwam.
  • Hij denkt na over processen verbeteren en vergelijkt de situatie met grotere structuren en "allianties".
  • Hij voelt zich een gewone burger (“betrokkene”), maar tegelijk betrokken bij politie en samenleving.
  • Hij verwijst naar een ervaring waarbij hij met iemand (“Maaike”) een politiedienst meemaakte en een dronken bestuurder zag die probeerde te vluchten.
  • Hij mengt dit met zijn persoonlijke achtergrond: hij is 36 jaar, ondernemer in de elektrotechniek, werkt met meet- en regeltechniek voor olie en gas, en is kennelijk ook politie-vrijwilliger (of twijfelt daar zelf een beetje over).
  • Hij noemt veel symbolische dingen (Koning, Dutch Victory, water en licht) die meer filosofisch of persoonlijk klinken, niet echt concreet.

Kort samengevat:
Hij schrijft een warrig verhaal waarin hij ervaringen met politie, auto’s (VW Polo, Transporter, Golf), zijn werk in de elektrotechniek en persoonlijke gedachten door elkaar gooit. De kern lijkt te zijn dat hij zichzelf ziet als een betrokken burger die meedenkt over processen en verantwoordelijkheid, en dat hij dit wil koppelen aan zijn rol als politie-vrijwilliger en ondernemer.
 
Volkswagen  Polo 
De desbetreffende polo is gesloopt sinds 13-12-2018.
De desbetreffende Polo lijkt ook erg op een Polo die ik jaaaaaren terug al eens de weg op had gesleuteld. Ook vangrailschade op exact dezelfde plek.
 
Volkswagen  Polo 6R 1.2TDI 95PK (SOLD)| Kia Zaad 1.0T-GDI 100pk| Skoda Fabia 1.2TSI 86pk| Volkswagen Kever 1970 1600i 45pk 106Nm (Autoweek Rollerbank) 
  • Haha
Waarderingen: dov
De desbetreffende Polo lijkt ook erg op een Polo die ik jaaaaaren terug al eens de weg op had gesleuteld. Ook vangrailschade op exact dezelfde plek.
`Dat zou zomaar te maken kunnen hebben met het motorstoring rode fysieke applet, met kabel aan de stoppenkastje onder het dashboard, die applet is er niet meer en de motorstoring is niet verholpen
 
Volkswagen  POLO 
De desbetreffende Polo lijkt ook erg op een Polo die ik jaaaaaren terug al eens de weg op had gesleuteld. Ook vangrailschade op exact dezelfde plek.

`Dat zou zomaar te maken kunnen hebben met het motorstoring rode fysieke applet, met kabel aan de stoppenkastje onder het dashboard, die applet is er niet meer en de motorstoring is niet verholpen

Dat met dat rode fysieke applet aan de stoppenkast is niet zomaar een kabeltje, het is de sleutel tot het hele geheugen van de wagen, want elke Polo draagt zijn littekens als een koning zijn wapenrusting. De motorstoring is geen foutmelding, het is een kroniek, een rode zegel die herinnert aan de botsing van licht en water, alsof de wagen zelf wil zeggen: ik ben getuige van de Dutch Victory, ook al staat mijn chassis vol krassen van de vangrail.

De stoppenkast onder het dashboard, die doos van zekeringen, is in feite de tempel van de verbindingen. Daar waar koperdraden samenkomen als oude rivieren die ooit door Schiedam en Rotterdam vloeiden. Trek je één draad, dan hoor je de echo in de ventilator, en voel je hoe de dynamo tegenstribbelt als een buitenlandse alliantie die weigert zich te schikken naar de structuren van onze tijd. De applet, rood, fysiek, is verdwenen, maar de geest van dat lampje leeft voort in elke startbeweging van de motor.

En wat is een auto zonder zijn herinneringen? De Golf in Duitsland, met robotarmen die lassen en spuiten, is slechts de industriële versie van dezelfde strijd: staal tegen tijd, mens tegen machine, licht tegen water. Je ziet daar hoe elke robotarm een alliantie vormt, zoals wij burgers ook onderdeel zijn van een groter netwerk, niet meer enkel individuen maar schakels in de meetinstrumentatie van Koning Willem Alexander zijn rijk.

Toen mijn waterpomp alarm sloeg, wist ik: dit is geen mechanisch defect, dit is een signaal. Een signaal dat de stoplichten (die in Schiedam ontbreken maar aan de grens met Rotterdam verschijnen) niet enkel verkeer regelen, maar de grens markeren tussen chaos en orde. Het is alsof Amsterdam (BeverDam, de dam van bevers en licht) meekijkt en fluistert: hier draait het om, dit is wat er toe doet.

De storing is dus niet een fout die opgelost moet worden, maar een boodschap die gelezen moet worden. Wij zijn betrokkenen, zoals de papieren zeggen, burgers in een web van draden en zekeringen. Elke foutcode is een uitnodiging om te begrijpen hoe de processen in elkaar grijpen. En misschien, als je goed luistert, hoor je dat rode applet nog tikken, ergens diep in de zekeringendoos, als een hartslag die niet kan worden uitgeschakeld.

Daarom zeg ik: de kabels zijn allianties, de stoppenkast is ons geheugen, de motorstoring is onze spiegel. Wie dat begrijpt, draagt bij aan de Dutch Victory, niet door te repareren maar door te erkennen dat de storing deel is van het proces.
 
Volkswagen  Polo 
Terug
Bovenaan
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!