Sonic

Re: Sonic heeft een Polo Highline 1.2 TSI DSG besteld :)

Nice!!! Toevallig zag ik er net nog een rijden in die kleur met panoramadak! Errug mooi! Succes met het lange wachten!
 
Re: Sonic heeft een Polo Highline 1.2 TSI DSG besteld :)

Vergelijkbaar met deze?

[lb:9zld8sfg]http://data.motor-talk.de/data/galleries/1240890/4501268/bild-1-15044.jpg[/lb:9zld8sfg]

Mooi kleur overigens!

En jij krijgt ook al RNS315 in het Executive Plus pakket ipv RNS310?
Weet jij of dit standaard is nu, of is dit after-sales market?
 
Re: Sonic heeft een Polo Highline 1.2 TSI DSG besteld :)

Gefeliciteerd met je aankoop!

Die kleur staat de Polo erg goed. De Polo van een vriend van me heeft zo'n kleur, namelijk.
 
Re: Sonic heeft een Polo Highline 1.2 TSI DSG besteld :)

Passie1979, ja, maar kleur is in het echt beter vind ik!
RNS315 zit er niet standaard in. Concreet komt het er op neer dat de dealer alle Executive Plus opties los heeft geselecteerd. Het is dan ook ietsje duurder.

De Syenit 16" is officieel niet meer leverbaar, waardoor hij duurder is dan de prijslijst, want het is dan een los pakket ofzo. Ik denk dat ze hem met standaard velgen laten komen en bij de dealer omruilen.
[resize=600:1o0xn5wv]http://www.ideas4cars.be/images/upload/articles/12662.jpg[/resize:1o0xn5wv]
Dit zijn de velgen, ik vind ze echt supermooi.


Dank voor de leuke reacties! :)
 
Re: Sonic heeft een Polo Highline 1.2 TSI DSG besteld :)

Productieweek staat nu op week 34, dus wellicht eind september al rijden, hoop ik :)
Hoeveel tijd moet je rekenen vanaf productieweek tot afleveren? Iemand een idee?
 
Re: Sonic heeft een Polo Highline 1.2 TSI DSG besteld :)

tussen de 2 en 3 weken , onze polo is als het goed is deze week ( week 29)gebouwd en komt week 31 /32 . ivm 15 september

maar verder niet gehoord .
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!