Software update MIB2/Composition Media

Hey allemaal.

Op dit moment staat software versie 138 geïnstalleerd op de radio/navigatie, maar versie 140 is ook allang beschikbaar.

Dit zou een bug verhelpen waarbij het radio volume niet goed naar beneden gaat bij gesproken navigatie instructies. Resultaat dat de navigatie overal dwars doorheen praat. Is niet te verhelpen met instellingen, parkeersensoren werkt het wel prima.

Is er hier iemand die toevallig die software voor mij heeft. Ik kan dat namelijk prima zelf installeren zonder de dealer weer rijker te maken.

Gaat dan om:
mst2_eu_vw_zr_p0140t_3g0919360p

Meestal een .7z .zip of .rar

Hoor het heel graag. Dankjewel
 
Volkswagen  Polo 6C  1.4TDI Bluemotion CUSA 
Zou je dit wel moeten doen, ivm de cp vh systeem?

Edit: ik zie dat je geen 6R hebt maar een 6C.
Dus (waarschijnlijk) een origineel systeem en geen 'gehackte' MIB2.

(misschien handig om je type auto ook even te wijzigen in 6C om eventuele verwarring in de toekomst te voorkomen)
 
Laatst bewerkt:
VW  Polo 6R  1.4 BlueGT DSG 
Zou je dit wel moeten doen, ivm de cp vh systeem?

Edit: ik zie dat je geen 6R hebt maar een 6C.
Dus (waarschijnlijk) een origineel systeem en geen 'gehackte' MIB2.

(misschien handig om je type auto ook even te wijzigen in 6C om eventuele verwarring in de toekomst te voorkomen)
Op het kenteken en ook in het Chassisnummer staat 6R als model. Klopt ook wel dat de techniek onder de kap al van een 6c is, ook de achterlichten enzo zijn van een 6C, Voorbumper weer van een 6R. Zal wel een tussenmodel geweest zijn. Maar voor mij is het 100% zeker dat de Boordcomputer enzo van een 6c is.
 
Volkswagen  Polo 6C  1.4TDI Bluemotion CUSA 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!