Software update infotainment / navigatie

Rijd nu een half jaar en nog steeds geen update...
Hoe zit dat bij jullie?
En weet iemand hoe vaak er updates beschikbaar gesteld worden?
 
Volkswagen  Polo AW  1.0 95pk DSG 

Je radio zoeken, bestand downloaden, op kaartje zetten, updaten.

Of, via de download manager.
Had het al gevonden, in een soort zelfde topic op het forum stond een link naar de site, maar toch bedankt!
Heb de update van oktober 2018 gedownload, nu nog even kijken of mijn Polo al up te date is of niet.
 
Volkswagen  Polo AW Highline  1.0 TSI 115 PK (VAG Techniek Stage 1 tuned, 135 pk 225 Nm) 
composition media heb je ook niks aan mien jung.. bij de discover reeks heb je wel iets aan i guess
Geen idee? jij zegt kijken voor een Discover media oid? kunnen we niet zoiets er in hengelen? geen idee hoe deze precies heet, maar lijkt oem? dus auto informatie zal dan ook gewoon werken toch? 28844
 
Volkswagen  Polo AW  1.0 TSI 
ja alles kan zolang je er voor wilt betalen lol..
die units worden geleverd op nieuwe transportertjes, caddy's en sommige modellen tiguans meen ik, is MQB, echter wel comp protection rip
 
Volkswagen  Polo  6R 1.4 FSI 
Ja wil best betalen, de vraag is alleen hoeveel? ik weet dat cartronic de originele schermpies inbouwt maar die vragen vgm 1000 tot 1500 euro. dat is dan wel net iets te prijzig.
 
Volkswagen  Polo AW  1.0 TSI 
ja ik krijg binnenkort wel een mooie radio die inelkaar is getuned, denk dat die wel past op een 6C, echter weet ik niet zekurrrr
 
Volkswagen  Polo  6R 1.4 FSI 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!