Soedje :: 2005 Volkswagen Polo

Re: Soedje's 'Black & Beige' • Xenon past niet (netjes)

Met zo'n lens van de Angeleyes is wel het mooist ja. Maar zoals ik al zei, dat ga ik er nu niet aan uitgeven.

Eey, had jij ook zo'n beugeltje gehaald ervoor?? Bij jou moet je de lamp er namelijk indraaien ;)

004.jpg

Hey, staat je polo niet onder water nu?

Motor temp sensor is kapot... Auto start niet als 'ie nog warm is :roll:... Volgende week maar even laten vervangen, kan gelukkig geen kwaad en is ook niet zo'n duur geintje.

Re: Soedje's 'Black & Beige' • Te koop

Lastig om genoeg km's te maken om het rendabel te houden en bovendien wil ik als ik mijn Propedeuse gehaald heb (hopelijk na dit schooljaar), dichterbij een school zoeken om mijn studie af te ronden.

Volgende auto: Wat ik hiervoor had (back to basic), alleen liefst nog sneller.

[resize=640:os96jmml]http://www.benlevy.com/auto/meet/honda20080315/dscf0264.jpg[/resize:os96jmml]

Honda Civic EK (Facelift) Coupé uit 2000. Liefst met B16.

Wajoo, iedereen wilt ineens van zn huidige polo af :mrgreen: ik nog ff niet maybe als de toyota gt86 er uiteindelijk is!!! :evil: :twisted:

Jammer dat je hem weg doet je had er een mooi projectje van gemaakt! Maar van die civic zal je ook wel plezier hebben waarschijnlijk ;) Wil je meer motortuning gaan doen nu dan?(omdat je zegt dat je een snelle wagen wil)

enzolino zei:
Wajoo, iedereen wilt ineens van zn huidige polo af :mrgreen: ik nog ff niet maybe als de toyota gt86 er uiteindelijk is!!! :evil: :twisted:

Haha enzo, deze is wel 2 generaties ouder dan die van jou eh, zou maar erg zijn als jij de jouwe nu al weg deed vind ik ;)

Terug
Bovenaan
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!