Soedje :: 2005 Volkswagen Polo

Re: Soedje's 1.9TDI Highline *APK Gekeurd!*

starsky zei:
Jammer dat ze al bezet is he ;-)

Ik ken haar wel haha :P

Jij woont ook in Duitsland dus! Hahaha.

Denk dat het bijna onmogelijk is daar wat rendabels op te vinden voor beide partijen

Ik heb Nederlands paspoort hoor :P Woon er alleen paar km van de Duitse grens af ;)

Wat is rendabel he? Waarom niet gewoon naar toe rijden met juiste gereedschap en omwisselen?

Voor m'n velgjes heb ik ook 2,5 uur gereden ;)

Nou weet niet of ik daar zin in heb... Dan koop ik wel alleen een andere grille haha

Ik houd wel lekker wat ik nu heb... Alleen het VW logo aan de voorkant doe ik nog carbon als de motorkap ook carbon is gewrapped :).

Vandaag ook nieuwe radio gekocht! Omdat de vorige gejat was.
RDD770-350x200.jpg

Met 3" TFT scherm, CD, DVD, zelfs ingang voor achteruitrijdcamera, USB, AUX.....
En voor de boeven, wél met afneembaar frontje :x

Heb je die ingang nodig ;) camera voor de paaltjes? :P netjes hoor.. nu maar hopen dat ze er vanaf blijven.

Volkswagen  Polo bm 

RJPolo zei:
Heb je die ingang nodig ;) camera voor de paaltjes? :P netjes hoor.. nu maar hopen dat ze er vanaf blijven.

Nee, maar is gewoon vet haha. Nu alleen nog subwoofer aansluiten (en remote kabel opnieuw leggen) en dan is het weer allemaal klaar :).

Binnenkort misschien ook naar Bas voor wintervelgen... Ben wel benieuwd hoe dat eruit gaat zien. Zo laag op 15"...

Re: Soedje's 1.9TDI Highline *DVD radio :)!*

Klaar voor de winter die eraan komt ;) of ga je nog meer dingen doen? :)

Volkswagen  Polo bm 

er ligt hier nog steeds 1.8m2 aan carbonfolie die op de motorkap en zijspiegels moet :lol:

Maar voor de rest niet veel meer nee. Gewoon lekker mee rijden ;)

Morgen de stickerboer maar weer ff bellen....

Vandaag ff met bassie's polo foto gemaakt. Geen idee waarom ze allemaal zo donker zijn.
img061gp.jpg

Update nieuwe grill
img059pn.jpg

Lolz, Volgend jaar gaat ie in de bingo ;) ivm grote veranderingen.

Eindresultaat ziet er goed uit van je grill... nu de motorkap en zijspiegels nog ;)

Volkswagen  Polo bm 

Kwam nog paar foto's van mn vorige auto tegen :D

[resize=640:3ddzuu6n]http://www.uploadgeek.com/image-A947_4C69144B.jpg[/resize:3ddzuu6n]

[resize=640:3ddzuu6n]http://www.uploadgeek.com/image-E2AC_4C69147D.jpg[/resize:3ddzuu6n]

Re: Soedje's 1.9TDI Highline 'Black & Beige'

Ey swa, waarom reed jij een Honda civic homboe.. Polo past meer bij jou hoofd man civic eh eh neh :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Re: Soedje's 1.9TDI Highline 'Black & Beige'

Saaang.... Omin anti jwz. Ik rollde tranquillo over die straten. Soms hopi fast.

Hoezo bij mijn hoofd? haha

Terug
Bovenaan
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!