Soedje :: 2005 Volkswagen Polo

Re: Soedje's 1.9TDI Highline *ingebroken.... FAK... p18*

Heb ik gelijk even gedaan :).

Net geprobeerd middenconsole zwart te wrappen, maar loopt toch wel veel boller dan bij een 6R. Daardoor kwam ik niet goed uit en teveel oneffenheden naar mn zin. Heb nog wel foto's.

En stukje carbonfolie is ook binnen (test), ziet er errug sexy uit :D

Kan je een paar foto's posten van je schade ben benieuwd hoe dat in ze werk gaat. Wel erg zonde natuurlijk

Ze boren je slot open. En je kan met elke sleuten of schroevendraaier de auto van slot afhalen. Wil je het zelf ook proberen...;)?

Nee k ga het natuurlijk niet zelf Proberen maar door dit soort dingen wil ik mijn Polo denk ik liever niet op internet

een paar jaar geleden hebben ze mijn fox leeg gehaald .
de radio was netjes uitgebouwd .
tomtom meegenomen met alles wat ze nodig hadden.
het slot was alleen stuk je kon aan de buitenkant ook geen braaksporen zien
pas toen ik de auto op slot wou doen merkte ik dat het stuk was .

Ook bij mij ooit eens ingebroken in mijn auto. Wordt je 's morgens wakker en je kijkt naar buiten en dan zie je dat al je autoruiten zijn beslagen op één na, de linkerachterruit. Ingeslagen dus en autoradio weg en een hoop glas op de achterbank en de vloer, wat een bende. Achteraf weet ik zeker dat ik de dader had kunnen betrappen. Ik liep die nacht nog laat buiten met mijn honden (bouviers) toen ik een doffe klap hoorde op de parkeerplaats waar mijn auto stond. Omdat er bosjes tussen het hondenpad en de parkeerplaats stonden heb ik verder niets kunnen zien en die doffe klap kon ik toen ook niet in verband brengen met het inslaan van een autoruit. Maar achteraf, tja..... daar heb je niks aan hè.

rickajax zei:
Nee k ga het natuurlijk niet zelf Proberen maar door dit soort dingen wil ik mijn Polo denk ik liever niet op internet

Dit was zeker geen actie afkomstig van mijn topic op het internet hoor. Vrijdagnacht had mn moeder al wat gehoord (net als de andere keren in de straat) en toen zagen ze al dat de radio in mn auto zat. Als het een afneembaar frontje had gehad, hadden ze nooit in mn auto gekomen voor spullen.

Vandaag nog stukje wat ik over had van carbon de zijkanten van de spoiler beplakt. Had één kant gisteravond nog gedaan en vanmorgen over gedaan. Trok zo de blanke lak eraf :?...
Laten zitten dus....
fotoqsq.jpg

Ook maar mn iPhone gedaan met stukje wat ik over had.
foto2ye.jpg

Wat nu nog:
- Motorkap wrappen
- Zijspiegels wrappen
- Bovenkant 3de remlicht (zoals gezien bij Polootje's polo)

Dit zijn eigenlijk maar relatief kleine dingen... Laat het er dan weer even bij.

Re: Soedje's 1.9TDI Highline *carbon vinyl onderweg*

[resize=480:113ov2nh]http://img5.imageshack.us/img5/808/imagenjn.jpg[/resize:113ov2nh]

Vandaag kwamen mn stickers binnen :)

Ennnn, ik vind toch dat ik met deze velgen heel de auto in 1 keer afmaak!

[resize=640:113ov2nh]http://img229.imageshack.us/img229/3681/img3718t.jpg[/resize:113ov2nh]

ik zou zeggen neem de set van bas over ;)
aan de andere kant, dan moeten de knaken 't er wel mee eens zijn :roll:

VW  6R 

Plaatje toevallig van Bas :p Loop iedereen hier al gek mee te maken :D. Even ter info volgens de eigenaar van de auto gaat het hier om replica bbs le mans 17inch in 8J! als jij ze vind let me know ;)

@Soedje

zijspiegels wrappen staat nog op de programma bij mij...kga het maybe eind van deze week doen...ik heb heel mijn interieur veranderd van Wit naar Zwart carbon omdat het wit mij toch niet zo beviel :?

moet zeggen Zwart carbon is velen malen mooier...lijkt net Iron als je in het donker er naar kijkt :D

Interieur komt geen carbon. Past. Niet bij het beige. Wil wat kleine uiterlijke aanpassingen doen:
Chroom in de grill zwart wrappen
Onderkappen voor- en achterbumper meespuiten in kleur
Motorkap en zijspiegels dan carbon wrappen

Lijkt me de mooiste combo voor alles. Donker en strak.

Ben benieuwd hoe je interieur eruit gaat zien...
Wanneer kunnen we weer een update verwachten?

Volkswagen  Polo bm 

Snowdude zei:
[quoteLijkt me de mooiste combo voor alles. Donker en strak.

Je hebt het over mij persoonlijk :?: :mrgreen: :mrgreen: Dankje (LOL)[/quote]

Hahahaha, mooie opmerking :lol:

RJPolo zei:
Ben benieuwd hoe je interieur eruit gaat zien...
Wanneer kunnen we weer een update verwachten?

Niet veel bijzonders met het interieur hoor! Wel leg ik steeds iets op de stoel zodat ie niet vies wordt, maar dat ben ik nu al zat. Ik ga van die oldskool kralen-matjes kopen! 8-)

Van het weekend weer aan de slag met wrappen / spuiten. Foto's als ie uit de mini-makeover komt haha.

@Soedje

of je kunt gewoon van die meguiars schoonmaak spullen kopen? om de zoveel tijd schoonmaken...dan is het prima te doen...ik heb ook leren bekleding dus ik wil ook leer VOELEN :D

Carbon Interieur is echt super mooi...ik post nog wel een keer mijn foto's op mijn pagina...word vervolgd.

Haha hoe komt iedereen er bij dat ik in het interieur wat ga doen? De motorkap is exterieur hoor ;). Die wordt gewrapped als het spul binnen is.

Ik heb trouwens stoffff.... dat is net wat lastiger dan leer :(

Terug
Bovenaan
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!