Soedje :: 2005 Volkswagen Polo

Re: Soedje's 1.9TDI Highline *ingebroken.... FAK... p18*

3 weken geleden in mijn Passat ingebroken.
Slot kapot, radio weg en alles doorzocht.
Dat was ook de druppel, dat hij weg moest.

Ze moeten met hun p*ten van andermans spullen afblijven.

Sterkte en succes met het regelen.

Ben all risk verzekerd, en niet voor niks gedaan. Vind het nog steeds een vrij nieuwe auto (5 jaar...) en daarom die keuze gemaakt.

Zijn alleen VW-sloten zo makkelijk open te boren??

Een paar weken geleden was er in het nieuws dat vooral in Volkswagen Passat en BMW 3-serie veel ingebroken werd. 1 week later hadden ze bij mij ingebroken.

Bij mij was het cover plaatje eraf, en het slot (met volgens mij een schroevendraaier) bewerkt.

Zit nu echt te twijfelen hoe ik mijn Polo moet verzekeren van 8 jaar oud.
Of WA Plus of All Risk.

Ligt beetje aan of je het waard vind! Toen ik m'n Polo kocht wastie nog maar 4 jaar oud. Nu 2 jaar later laat ik hem nog steeds allrisk verzekert.. Als er iets mee gebeurd heb ik tenminste nog iets (hoewel mij nog niets overkomen is in 6 jaar).

De Polo na enkele jaren All Risk naar WA + over laten zetten. Dit ivm een leaseauto en een nieuw baan van mijn vrouw waardoor de Polo puur hobby wordt.

ff een ontopic reactie; Das flink balen man! Maar gelukkig heb je je wagen nog, als ze hem jatten krijg je enkel de dagwaarde.... Succes met de rompslomp en in elk geval ff aangiften doen bij de Politie he ;)

Om niet helemaal het topic van Soedje te vervuilen, zal ik wel een nieuw topic aan maken over verzekeringen...

Nu weer on-Topic:
Soedje, ik hoop dat je bolide weer snel gemaakt is.

De inboedel is aparte verzekering dan de schade aan het slot (buitenkant), dus weer lekker allemaal geregel. Bij mij trouwens precies hetzelfde, slot opengeboord en daarnaast allemaal krassen achtergelaten.

Aangifte heb ik wel al gedaan, maar vrijdag op het bureau even nader toelichten. Zie ook wel of ik zondag nog kom :roll:

Hopelijk heb ik mn auto dan, krijg waarschijnlijk een leenauto want het slot bestellen duurt 5 werkdagen. Anders dan jammer maar helaas :roll:.

Nou Thomas...daar ben je weer mooi klaar mee! Ik zou als ik jou was het originele VW alarm eruit gooien en helaas investeren in een goede (SCM/TNO) auto-alarm...

Man man man, wat een eikels!! kapot maken die handel.

Ik hoop dat je er zondag bij kunt zijn, anders kun je toch met iemand meeliften??? Jij als fotograaf moet er gewoon bij zijn!

Kijk wel ff gasten. Tis nie alleen inbreuk op privacy maar ook verzieken van mn hobby zo.

@polootje: financieel gezien is dat geen relevantie optie helaas

Heb het al een paar keer gevraagd maar is je alarm nou niet afgegaan? Heb je foto's van de schade? Erg zonde en nogmaals sterkte

Durf t niet te zeggen. Sliep die nacht niet aan de straatkant.
Fotos heb ik ja ;)

Vanmorgen met de auto langs schadebedrijf gegaan na een nacht nauwelijks slapen en wakkerworden en naar buiten kijken :roll: ....
Hebben het slot opgevuld met van die twee componenten shit. Is nu dus weer dicht. Verder helaas geen radio, maar ben dus alleen volgende week woensdag mn auto kwijt.

Heb voor je een dubbel din radio te koop als je interesse hebt pb maar

Terug
Bovenaan
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!