Soedje :: 2005 Volkswagen Polo

Re: Soedje's 1.9TDI Highline *WRAP ADDICTION!!!! p18*

Eerlijk gezegd vond ik die chrome logo meer bij je grill passen! :geek: :mrgreen: maar mijn smaak.. Kleurtje zou ik wel doen in je velgen ;)

enzolino zei:
Eerlijk gezegd vond ik die chrome logo meer bij je grill passen! :geek: :mrgreen: maar mijn smaak.. Kleurtje zou ik wel doen in je velgen ;)

Ja klopt ja! Ff photoshoppen hoe het zou staan als ik die twee spijltjes (of 4) ook zwart doe... Dat alleen die chromen/rode rand overblijft.

En die velgen zijn van Bassie ;).

Zit er aan te denken wat interieur delen ook het 'piano-zwart' te geven... alleen dan te wrappen :).

wrappen.jpg

laatste tijd wel populair hé dat Wrappen :P? iedereen crazy aan het wrappen haha :mrgreen:

ik zou dan idd gelijk alles vervangen :P maar die matjes slijten echt snel :cry: vooral die origineel volkswagen meuk!!

ik heb het idee dat die aftermarket veel dikker van materiaal zijn en dus ook slijtvaster

@Xander

Da zijn mooie matjes inderdaad. Thanks voor sharing.

@KYC: Heb ook een zwarte laten maken met een rode bies er omheen. Die waren echt superdik en stevig. Veel beter dan de originele inderdaad.

Volgende week maar eens weer aan het wrappen als ik tijd heb. Vakantie is over = werk + s'avonds school weer :roll:

avondschool jah? ik dacht dat je alleen aan 't werk ging :roll:
maargoed, veel succes met alles! ik kan me heel goed voorstellen hoe zwaar 't 's avonds leren en door werken voor school is ;)
oh en nog veel succes met wrappen! ben wel benieuwd naar 't resultaat :D

VW  6R 

Kom vanmorgen bij de auto, radio gestolen.. horloge uit dashboardkastje. Zonnebril hebben ze laten liggen.... :?
Auto gisteravond op slot gedaan en als check!!! nog gezien dat het alarm-lampje knipperde :roll:.

Baal er zwaar van, zeker dat ze weer in jouw auto zijn geweest... Terwijl die op slot stond en VW alarm heeft en zeker omdat het MIJN spullen zijn :evil:

Re: Soedje's 1.9TDI Highline *ingebroken.... FAK... p18*

ai, dat is zwaar balen :(
is alles verder nog wel heel? zovan niet dat ze net als bij bluepolo6r (tenminste ik dacht dat hij 't was) een gat in je deur hebben gemaakt?
ik hoop voor je dat de verzekering nog een beetje lief wil zijn met 't uitkeren van een vergoeding.

VW  6R 

Nee voor zover ik vanmorgen kon zien niet, moest naar mn werk. Alleen ff rondje rond auto gelopen. Gat in de deur :roll: ? Hoop het niet...?!

Zo even formulier halen en alles invullen. Zal ik gelijk even goed kijken. Gedoe allemaal weer.

Net even gekeken bij auto... slot is dus uitgeboord, vanmorgen niet goed gekeken in alle haast om naar werk te gaan.

Morgenochtend maar gelijk naar de garage. Vrijdag even mn aangifte aanpassen en dan hopen dat het allemaal weer snel voorbij is :evil:.

Zet vanavond mn auto vast met die van de buurman, zodat niemand er mee wegkan :x

Terug
Bovenaan
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!