Re: Soedje's 1.9TDI Highline *wintervelgen projectje p16*
Houd je bezig
Houd je bezig

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Soedje zei:![]()
oeps
- spoiler
- velgen
- bra weg
- raamband
Soedje zei:Ja dat is ook zo, t zijn maar 2 roampies, en de achterruit. Jammer dat je dan van buiten/achter niet zo goed meer het beige interieur ziet :lol:
Maik zei:Soedje zei:Ja dat is ook zo, t zijn maar 2 roampies, en de achterruit. Jammer dat je dan van buiten/achter niet zo goed meer het beige interieur ziet :lol:
En dat is juist zo vet met een zwarte auto![]()
Polootje zei:Dat ligt eraan hoeveel % je het wilt verduisteren...Ik wilde het niet zo donker hebben, want ik wil geen Johnnybak..Ramen blinderen is wel beter voor je interieur, want het verkleurt dan wel minder. Ik heb nl. de deuren, zijruiten en achterraam laten doen plus een raamband!
Maik zei:En dat is juist zo vet met een zwarte auto![]()
Soedje zei:Ja dat is wel zo... Maar ik zou het puur voor de looks doen en niet voor de verkleuring van interieur eigenlijk :lol:. Alleen dan wel weer een tint dat je het nog wel ziet dat het gedaan is
Soedje zei:ehh moet hier ergens nog een stukske liggen jaHoezo wil je je ramen geel hebben?
Soedje zei:Wat was trouwens die link met allemaal VW onderdelen.. die site was niet zo modern, beetje gele kleur ofso? Stonden ook allemaal VW velgen, achterlichten etc.
Soedje zei:Bas zei:Heey Thomas, kun je mijn wintervelgjes niet ook een beetje opleuken???![]()
Wat voor wintervelgen heb je? Heb nog genoeg ideen/verf/tijd haha.
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.