Snel krassen op aircodisplay

Op de display van de airco (climatronic) heb ik op onverklaarbare wijze een aantal krassen zitten en er komen er steeds meer bij :rolleyes:
Ik kan me niet herinneren dat ik de krassen zelf heb veroorzaakt maar ze komen er ook niet uit zichzelf. Eerst dacht ik dat er telkens iets langs het aircodisplay schuurt maar dat is haast onmogelijk omdat er tussen de versnellingspook en de aircodisplay weinig ruimte is om spullen neer te leggen. Het is mij een raadsel hoe de krassen worden veroorzaakt.

Mogelijk herkend iemand van jullie dit. Zou het display van zulk zacht materiaal zijn dat bij een geringe wrijving al een kras zichtbaar is?
 
Volkswagen  Polo 6  1.0 TSI (95 pk) 
Heb je een tip wat voor polijstmateriaal je kunt gebruiken? Ik had het al aan een autoschadehersteller gevraagd maar die durfde er niet aan.
met een lichte polish zoals monello finale moet dit wel te corrigeren zijn.
Light cutting pad met de hand moet je wel de meeste krasjes kunnen verwijderen, Recent mijn tellerbak gedaan en vrijwel alle kleine krasjes zijn hiermee verwijderd
 
Volkswagen  Polo 6C R-line  1.2 TSI 
  • Leuk
Waarderingen: MHPolo
Heb je een tip wat voor polijstmateriaal je kunt gebruiken? Ik had het al aan een autoschadehersteller gevraagd maar die durfde er niet aan.
Polywatch (wordt normaal voor acrylic/kunstof horlogeglazen gebruikt, maar kan op ieder plastic oppervlak en is geheel veilig.), Klein dotje op een watje en cirkelbewegingen maken op het plastic.
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!