Smoken lampen

mmm sinds wanneer dan? Mijn polo is vorig jaar November gekeurd volgens mij
Moest toen officieel een roetmeting
 
Volkswagen  Polo 6R 1.2TDI 95PK (SOLD)| Slowda Fabia 1.0MPI 75pk (fullsize familiebak)| Skoda Fabia 1.2TSI 86pk|  Volkswagen Kever 1970 1600i 46pk 83Nm 
Maar hoe de wetgeving is mbt beplakte koplampen weet ik niet.
Ik heb het ook een paar weken gehad, en heel veel politie gezien nooit aangehouden.

Mijn koplampen zijn al een hele tijd (best wel donker) gesmoked.
Maar omdat er 55W Xenon in zit en er dusdanig veel licht af komt dat het dezelfde lichtsterkte als Halogeen heeft (oke misschien iets meer) maakt het denk ik niet zo veel uit.

Je ziet wel eens van die golfjes rijden met gesmoked koplampen/achterlichten + halogeen of alie ledjes die je gewoon bijna niet ziet. dat is wel een probleem.
De wijkagent komt wel eens langsrijden hier op de carpool en dan krijg ik het wel elke keer te horen maar dat noemen we bijzaak :)

Het licht (pun intended) er dus maar net aan hoe de algehele situatie er uit ziet, ben je goed zichtbaar, heeft niemand er last van, is het niet te donker? dan zit je eigenlijk wel goed.

Rij je echter met bijna zwarte lampen en komt er haast geen licht uit? dan ben je dom bezig.
 
Volkswagen  Polo AW  1.0 TSI 135PK 
Ik heb al mijn verlichting rondom gesmoked met tint folie. Als je om de auto heen loopt dat zie je de verlichting er goed doorheen komen, maar wanneer ik 's avonds in de auto rijd op een donkere weg met weinig tot geen verlichting dan kan ik grootlicht voeren, maar dat heeft dan weinig nut. Grootlicht doet niet zo veel meer.

IMG_1920.jpg

foto (200).jpg

IMG_2093.jpg
 
instagram: @rline_polo_ || Volkswagen  Polo AW  1.0 TSI 115pk DSG-7 
  • Geweldig
Waarderingen: Marc Vuylsteke
Mijn Polo is vorige week gewoon door de APK gekomen terwijl mijn achterlichten ook gesmoked zijn. Zitten wel LEDJES in waardoor er voldoende licht doorheen komt, maar er is niks van gezegd.
In het ergste geval moet je de folie o.i.d. verwijderen en wordt ie daarna alsnog goedgekeurd.
 
Volkswagen  Polo 6R 1.2 & Golf 7  GTI 
Mijn Polo is vorige week gewoon door de APK gekomen terwijl mijn achterlichten ook gesmoked zijn. Zitten wel LEDJES in waardoor er voldoende licht doorheen komt, maar er is niks van gezegd.
In het ergste geval moet je de folie o.i.d. verwijderen en wordt ie daarna alsnog goedgekeurd.

licht puur aan de keurmeester.
Beplakt of gespoten is afkeur.
Indien de keurmeester dit goedkeurt en de auto afmeld en hij heeft geen steekproef is het prima.
Indien er wel een steekproef is gaat de keurmeester en het bedrijf nat.

Is het amper te zien zal niemand er moeilijk over doen.
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!