Smetje's Polo 9N3

Nu is het net op het randje voor hier in België nog "normaal" mee te rijden. Achteraan zijn de verstel-doppen er al af. Sta met deze veren dus op het laagste. Ik denk dat ik vooraan nu nog 3cm zou kunnen zakken, maar dan komt de carter iets te dicht :lol:
 
vwsmetn zei:
Nu is het net op het randje voor hier in België nog "normaal" mee te rijden. Achteraan zijn de verstel-doppen er al af. Sta met deze veren dus op het laagste. Ik denk dat ik vooraan nu nog 3cm zou kunnen zakken, maar dan komt de carter iets te dicht :lol:

Lager is te doen zenne, hangt gewoon af van u rijstijl. Ik heb ook een tijdje gereden op 204/40, achteraan ook op het laagst zonder regelpotje en toen hing ik op +- 9cm.
Nu heb ik er 195/40 onder liggen en kortere veren van kw gestoken. Nu is het ongeveer een 5 à 6cm. Ik heb wel een stalen bodemplaat steken ipv de originele, scheelt ook al een stuk.
Gij hebt nog de originele steken?

[resize=600:2wrgzdzv]http://img508.imageshack.us/img508/6708/dsc6457.jpg[/resize:2wrgzdzv]

Zo hangt de mijne nu, wel een halve cm omhoog gedraait, maar optisch zogoed als geen verschil. Nergens problemen om te geraken, gewoon bij abnormaal hoge borduren is het wel effe schuren, maar voor de rest nergens problemen.
 
@IbifaHo

Zware voet zou ik niet zeggen, ik noem het eerder een vlotte chauffeur. Als er 70 sta, rij dan 70 Stick Out Tongue En inderdaad 205/40 met deze verlaging vult heel mooi de kassen, en meer moet da nie zijn Stick Out Tongue

Die bodemplaat van u, kost da veel? en heeft da zoveel voordeel en waar kun je da kopen? Stick Out Tongue
 
vwsmetn
Ik heb hem €180,- betaald. Is eigenlijk gewoon een stuk plaatstaal op maat gesneden en vastgezet in gaten die al in het frame zitten onderaan.

Ik vind het wel een groot voordeel.
1: Minder laag als de originele
2: Veel steviger als ge is over een borduur knotst/schuurt en zeker in de winter moest ge is een stuk ijs raken is u bodemplaat tenminste niet weg.

Ik heb het laten maken door iemand van op een ander vag forum. Als ge wilt stuur ik u wel in een pm de link en bij wie ge daarvoor moet zijn.
 
@IbifaHo

Zware voet zou ik niet zeggen, ik noem het eerder een vlotte chauffeur. Als er 70 sta, rij dan 70 Stick Out Tongue En inderdaad 205/40 met deze verlaging vult heel mooi de kassen, en meer moet da nie zijn Stick Out Tongue

Die bodemplaat van u,

Big Grin Ahzo, mss ken ik zelf wel iemand die het voor mij zou kunnen maken. Moest het nie zo zijn, zal ik het je laten weten. Al bedankt op voorhand :cool:
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!