Smetje's Polo 9N3

Ongeveer 2,5 jaar geleden was ik verplicht van men golf 3 te vervangen door een nieuwe wagen vermits men remsysteem het volledig had begeven :lol: Toen heb ik er voor gekozen om een nieuwe polo 9N3 aan te kopen. Op die moment liep er een speciale actie, namelijk de welbekende united-versies. Dus naar de garage geweest en men polo besteld Big Grin Ohja, je mag me Smetje noemen :eek:

Vw polo 9N3 United plus:

- zantjes charade" 6j, 15"
- sportophanging ( -15mm)
- Chromé accenten (stuur, handrem)
- interieur "Surprise"
- Climatronic (volledig automatische airco)
- ...

Opties:

- zonder kentekens
- verwarmde buitenspiegels
- mistlampen vooraan
- boordcomputer
- Esp
- Prestereo 8 luidsprekers

Motor:

- 1.9 TDi
- 100pk bij 4000tr
- 5-bak
- 240Nm bij 1800tr

Dus om even vanaf het begin te beginnen, dit was men golf 3 1.9 SDI :cry:



Maar zoals reeds gezegd, was men remsysteem volledig aan vernieuwing toe. Toen besloten van me een polo 9N te kopen Big Grin



Aan men polo heb ik dan enkele verandering beginnen te doen :

- Muziek-installatie
- 16"- RS4-velgen gestoken ( kleur antraciet)
- Gti-grill
- Wit/blauwe binnenverlichting
- ....



Zoals men polo toen stond was ik wel tevreden, maar ik vond het ook niet schitterend. Na een half jaartje begonnen de velgen me al te vervelen, en heb ik ze er maar weer van onderen gehaald. Weer een tijdje "standaard" en dan toch maar weer een nieuwe setje aangeschaftStick Out Tongue Met deze velgen dan maar een fotoshootje gedaan Big Grin











Tnx voor de pics aan Ruben en Nils
http://www.flickr.com/nilsfotos

Toekomst

- Verlaging ?
- Ramen blenderen
- Tdi-logo weer plaatsen op men grill
- Wit/blauwe mistlampen


Ik sta altijd open voor suggesties en commentaar Stick Out Tongue
 
Net als in Duitsland, kan je ook grotendeels je eigen plaats samenstellen, lachen man Big Grin

Leuke Polo, vind dat hij bij zulksoort velgen inderdaad wel moet zakken.. Denk dat hij eigenlijk niet heel veel meer nodig heeft dan dat.. In Duitsland werken 'we' altijd met de 3 F's: Felgen, Fahrwerk, Fertig!
 
@ Johan: remblokken waren versleten, de schijven ook , de trommels moesten vervangen worden alsook het systeem van de handrem :( Nu rij ik op RS4-velgen, 17" met een 205/40/17 Pirelli-bandje erop Big Grin

@ starsky: Ik wil zeggen dat ik binnenkort de lampjes vervang van het kleur geel naar het kleur Wit/blauw, uiteraard niet de hele mistlamp Big Grin

@ Fludizz: Jep, in België blijft de nummerplaat niet bij de auto. Je kan ze eventueel meenemen naar een andere wagen, maar als daar te veel tijd tussen zit, moet je een nieuwe aanvragen Big Grin

@ de rest: bedankt voor de reacties. Big Grin
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!