Slotbouten Bonneville 17 inch

Beste Leden,

Maakt het uit wat voor slotbuiten ik gebruik voor de Bonnenville velgen?
Ik wil deze gaan bestellen van VW zelf:

Weet iemand wellicht een goedkoper adres?
 
Volkswagen  Polo AW Highline Business R  1.5 TSI 150 PK 
Zie ze ook wel is voor 50,- origineel.
Ze zijn tenslotte in de aanbieding nu zie ik!

Tip:
Ik zou de originele nemen, aangezien dit de juiste konische afmetingen heeft met je originele VW velgen, stel je koopt andere slotbouten en ze zijn verkeerd gedraaid, en je draait de bouten op moment aan, heb je waarschijnlijk schade/bramen in je montage gaten.

De konische vorm heb ik even voor je vertaald op een foto/tekening.C19F2067-7545-42AB-A342-65C7C941DD1D.jpeg
 
Laatst bewerkt:
Zie ze ook wel is voor 50,- origineel.
Ze zijn tenslotte in de aanbieding nu zie ik!

Tip:
Ik zou de originele nemen, aangezien dit de juiste konische afmetingen heeft met je originele VW velgen, stel je koopt andere slotbouten en ze zijn verkeerd gedraaid, en je draait de bouten op moment aan, heb je waarschijnlijk schade/bramen in je montage gaten.

De konische vorm heb ik even voor je vertaald op een foto/tekening.C19F2067-7545-42AB-A342-65C7C941DD1D.jpeg
Thnx! Duidelijk, ga ze bestellen. :)
 
Volkswagen  Polo AW Highline Business R  1.5 TSI 150 PK 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!