Slot airbag?

Waarom zou je voor je airbag uit willen zetten?? Je zal het vast in kunnen bouwen en aan kunnen sluiten maar dan bestaat de kans dat je airbagstoring krijgt. En die moet je wissen met de VAG-pc. Anders gaat het lampje niet uit,
 
Voor als ik de kleine voorin wil zetten, kan die gezellig met papa meekijken.
Maar heb zelf een VAG kabel dus moet geen probleem zijn, is meer of er een stekker zit waar die zo in kan.
Maar nu je het over een lampje heb, die heb ik ook niet op het dashboard zitten, waar hoort die eigenlijk te zitten?
 
Ik heb ook een 5 deurs misschien omdat je dan gewoon de kleine achterin kan zetten, maar bij andere 5 deurs auto's (merken/types) zit het er ook gewoon.

Maar wil wel weten of het gewoon is aan te sluiten, niet dat ik snoeren moet aanleggen en de airbag er spontaan uit kan komen zetten.
 
Mijn polo (9N highline) heeft die schakelaar ook niet... Ik kan daarintegen wel de bijrijdersairbag middels VAG-COM deactiveren. Zit wel een blindplaatje in mijn dashboardkastje waar die schakelaar zou kunnen zitten normaliter.
 
Het was een optie, mijn auto is uitgerust met alle "kinder" opties, dus uitschakelbare airbag, isofix in de achterbank en een opklapbaarkinderzitje dat is geïntegreerd in de zitting vrij uniek volgens mij(alla bmw en volvo zeg maar).

Nu wil het zo zijn dat ik geen kinderen heb en die er voorlopig ook niet komen.........
 
Zullen we dan ruilen van auto Stick Out Tongue
Neem aan dat als je hem uitzet er ook ergens een lampje gaat branden dat die uit staat, of niet ?
Zal van het weekend eens kijken of ik het blinde plaatje eraf krijg en wat er achter zit, zal wel niks zijn, maar toch nieuwsgierig ;)
 
Ik heb eventueel een slot met bedrading liggen compleet, en eventueel ook nog een bijbehorend dashboardkastje. Komt allemaal van mijn "sloop" Polo 9N3 is allemaal z.g.a.n. volgens mij is het niet zo heel veel werk om alles in te bouwen, dashboardkastje er uit bedrading aansluiten/ er in klikken.
 
Maar is het dan ook aan te sluiten, ik bedoel is de voorbereiding er?
Denk niet dat je zomaar moet gaan knippen in je airbag bedrading........
Maar goed, ik kan zonder leven, dus voor mij houd het op
 
Je kunt het er zelf tussen zetten, van voorbereiding kun je niet spreken maar moeilijk in te bouwen is het nu ook bepaald niet, voor de cruisecontrol is ook geen voorbereiding en die is er net zo makkelijk achteraf in te zetten. (stukje kabelboom en andere stuurhandel).

Achteraf inbouwen is volgens mij niet al te moeilijk als je een beetje gezond verstand hebt. De liefhebbers kunnen zich bij mij melden ik heb de benodigde hardware compleet liggen.
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!