Sleutels werken niet meer op afstand Polo 1.2Tdi 6R

Uit het niets werken de sleutels niet meer, vandaag nieuwe batterijen in gezet en sleutels laten inleren door de Vw dealer tot geen resulaat, ook alle zekeringen gecontroleerd. Min pool ook even los gehaald. En een sync truucje via youtube gevolgd wat niet heeft gewerkt, iemand enig idee?
 
Volkswagen  Polow  1.2 
Heb je de juiste batterijen er in gezet? Je hebt diverse types die er het zelfde uitzien. Nieuwe batterijen die misschien al een tijd in een schap hebben gelegen. Het controleren hiervan is relatief goedkoop en makkelijk.
 
Seat  Arona 2020  1.0 TSI 115PK DSG 
Heb je de juiste batterijen er in gezet? Je hebt diverse types die er het zelfde uitzien. Nieuwe batterijen die misschien al een tijd in een schap hebben gelegen. Het controleren hiervan is relatief goedkoop en makkelijk.
Ja dit heeft die gene bij de dealer ook gedaan. Ab lampje reageert je ziet deze rood knipperen.
 
Volkswagen  Polow  1.2 
Als het lampje op de afstandsbediening gaat branden is het goed. Anders wellicht defecte bcm
Die brand ook, ik rij er zo dagelijks mee alleen niet meer op afstand open maken. 2 weken geleden werkte alles prima. Uit het niets na ik de auto had uitgeleend niet meer. Ze hebben wel met een uitlees pc geklooid ik denk daarom. Want ik had toen een egr storing.
 
Volkswagen  Polow  1.2 
Die brand ook, ik rij er zo dagelijks mee alleen niet meer op afstand open maken. 2 weken geleden werkte alles prima. Uit het niets na ik de auto had uitgeleend niet meer. Ze hebben wel met een uitlees pc geklooid ik denk daarom. Want ik had toen een egr storing.
Ja, in je eerste bericht staat "uit het niets" werkt de afstandbediening niet meer. De dealer heeft het ook niet werkend gekregen, maar nu voeg je er aan toe dat ze bezig zijn geweest met VCDS, denk dat daar iets niet goed is gegaan.
 
Seat  Arona 2020  1.0 TSI 115PK DSG 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!