Sleutel code

met de sleutelcode kun je inloggen met vcds in je auto, vervolgens kun je een transponder aanleren.

Hier staat het uitgelegd:
Immobilizer III Key Matching (Cluster) - Ross-Tech Wiki

Omdat de polo 9n al een type 3 transponder heeft kunnen veel sleutelmakers de transponder niet kopiëren. Er dient een nieuwe, of een transponder die al eerder op dezelfde auto in aangemeld gebruikt te worden. Als je je sleutelcode hebt kun je dus een hoop doen met vcds.
 
Inmiddels de kabel binnen en werkend! Sleutelcode uitgelezen en met vcds ingelogd in de immobilizer en met succes de transponder ingeleerd!

Helaas werkt deze kabel niet op canbus auto's maar is voor een 9n dus geen probleem!

voor mij dus geen dure sleutels meer bij de dealer!
 
Inmiddels de kabel binnen en werkend! Sleutelcode uitgelezen en met vcds ingelogd in de immobilizer en met succes de transponder ingeleerd!

Helaas werkt deze kabel niet op canbus auto's maar is voor een 9n dus geen probleem!

voor mij dus geen dure sleutels meer bij de dealer!

Ik neem aan gezien het filmpje dat je gebruik maakt van een officiële Ross Tech kabel? Hoe ben je achter de code gekomen? Zou je misschien een how to kunnen schrijven?

Zou je ook kunnen vermelden welke set je gekocht hebt? Ik heb hier persoonlijk ook wel interesse in.


* Even ter correctie: De 9N heeft CANBUS
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Ik neem aan gezien het filmpje dat je gebruik maakt van een officiële Ross Tech kabel? Hoe ben je achter de code gekomen? Zou je misschien een how to kunnen schrijven?

Zou je ook kunnen vermelden welke set je gekocht hebt? Ik heb hier persoonlijk ook wel interesse in.


* Even ter correctie: De 9N heeft CANBUS

Zal als ik wat meer tijd heb een how to schrijven. Ik heb geen officiële kabel maar gewoon een clone. Om achter de sleutelcode te komen heb ik een andere kabel gekocht. Namelijk vag-tacho.

ik weet dat de 9n canbus heeft maar volgensmij nog niet zoals de latere types dat hebben!

Binnenkort zal ik het proberen uit te leggen!
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!