Sleutel chip polo 9n

• Onderwerp starter Onderwerp starter Jeeeson
  • Startdatum Startdatum
Maar anderen wellicht wel. En het is maar weer een mooie illustratie van het gezegde "geduld is een schone zaak" ;-)

-  - 
Polo 9n is zonder canbus ;)

heeft iemand al transponder van polo 9n kunnen overzetten of nieuwe chip kunnen kopen en inleren, ik heb een afstandsbediening geinstalleerd met klapsleutel en wil graag daarmee ook auto kunnen starten, iemand een tip hoe?

Volkswagen  Golf 7 
Ligt er aan welke 9n mensen! Ik heb een 9n3 gehad uit jaar 2008 en deze had het alarm via canbus lopen!!
Niet het zelfde als Xander dus

Volkswagen  Polo bm 
gewoon transponder eruit en in die andere of moet je hem dan alsnog laten inleren? en met wat kan ik beste transponder eruitzagen dat ie niet kapot gaat?

sleutel kun je open maken met een schroevendraaier zijn 2 stukken
bij de klapsleutel moet je ff de groote kap er af halen daar zit een ruimte war hij precies in valt ( ik heb hem met wat kit vast gezet ) hij moet zo dicht mogelijk bij het contactslot komen
als je dit gedaan heb doet hij het gewoon

groeten ger

mijn transponder is gebroken en werkt dus niet meer welke zou ik dan moeten hebben want anders moet ik een hele sleutel bij bestellen ter waarde van 55 euro beetje zonde

polo 9n

Terug
Bovenaan
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!