Sleuf op het midden consol

Vraagje, totaal niet topic gerelateerd. Hoe zit jouw brodit houder. Ik heb er ook een maar ik krijg m nooit echt lekker vast
In mijn seat ibiza zat deze een stuk stabieler. Als ik mn telefoon iets te hard erin druk dan haal ik de beugel er vanaf.
Ik heb er twee en zitten beide goed vast, ik moet er al heel hard aan trekken om ze los te krijgen.
 

Bijlagen

  • 20230804_150429.jpg
    20230804_150429.jpg
    616.6 KB · Weergaven: 41
  • 20230804_150434.jpg
    20230804_150434.jpg
    1.4 MB · Weergaven: 40
Vraagje, totaal niet topic gerelateerd. Hoe zit jouw brodit houder. Ik heb er ook een maar ik krijg m nooit echt lekker vast
In mijn seat ibiza zat deze een stuk stabieler. Als ik mn telefoon iets te hard erin druk dan haal ik de beugel er vanaf.
ik heb ook die brodit, en idd in mn golf 7 zat die stabieler, maar zit wel goed vast hoor ik heb het dubbelzijdige tapeje wel gebruikt ook
 
Volkswagen  Polo AW  2.0 GTI 
  • Leuk
Waarderingen: ITZbas
Ah,

Die in het midden zit vind ik iets minder. Ik denk als ik jouw foto zo zie, dat het misschien aan de led strip ligt.. Deze zit dan in "de weg" om m echt goed te kunnen klemmen. Bij jou ziet het er al degelijker uit haha.
 
Volkswagen  Polo AW Highline Business R  1.0 TSI 95pk DSG 
Dat zou best eens de oorzaak kunnen zijn.
Dit is ook de oorzaak, maar met een goed plakkend dubbelzijdig tapeje zoals op de houder zit is het prima te doen, en als die los gaat, ik heb hem idd vervangen een keer. Polo zonder led strip is de pasvorm stukken beter, hier is eerder al een discussie over geweest op dit forum!
Wellicht zoeken op brodit en dan vind je die wel weer
 
Volkswagen  Polo AW  2.0 GTI 
  • Leuk
Waarderingen: ITZbas
Dit is ook de oorzaak, maar met een goed plakkend dubbelzijdig tapeje zoals op de houder zit is het prima te doen, en als die los gaat, ik heb hem idd vervangen een keer. Polo zonder led strip is de pasvorm stukken beter, hier is eerder al een discussie over geweest op dit forum!
Wellicht zoeken op brodit en dan vind je die wel weer
Thanks voor de tip!
 
Volkswagen  Polo AW Highline Business R  1.0 TSI 95pk DSG 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!