Sleuf op het midden consol

Wie weet waar de sleuf voor is op het midden consol net boven de versnellingspook
Bij 2 dealers geweest en niemand kon mij vertellen waarom de sleuf er zit.
Het heeft de grote van de bankpas of creditkaart maar wat is de bedoeling van VW.
Bij de dealer in de showroom gekeken en alle polo's daar hadden deze sleuf.
 

Bijlagen

  • 20230211_152015.jpg
    20230211_152015.jpg
    3.4 MB · Weergaven: 98
Volkswagen  Polo  2.0 GTI 245 Pk 430 Nm 
Ok dus je doet je pas of pasjes erin parkeerd de auto kom terug en is je raam ingeslagen.
Als jij gelijk hebt dan is het een totaal geschifte denkwijze van de fabriek.
Misschien hadden ze ook een map op het dahsboard kunnen maken waar je je portomonee in kan bewaren zodat iedereen erbij kan.:cry:
 
Volkswagen  Polo  2.0 GTI 245 Pk 430 Nm 
Maar nu zat ik net te denken na de reactie van IIchel dat de dealer niet wist wat het was omdat ze de reactie wel konden verwachten.
Zou de sukkel die deze accessoires heeft uitgevonden nog bij VW werken .
 
Volkswagen  Polo  2.0 GTI 245 Pk 430 Nm 
Het gaat er niet om wat ze meenemen dat zien ze niet aan de buitenkant maar ik kan jou verzekeren ik woon in de omgeving van Rotterdam dat als ze een kaartje zijn uitsteken uit de gleuf ze echt in je auto inbreken.
Dus vraag ik mij af waarom zo'n gleuf maken voor een kaartje?
En jou AH bonus kaart is misschien ook geld waard voor de lozers onder ons.
En jij zit met de schade ik wens jou veel plezier
 
Volkswagen  Polo  2.0 GTI 245 Pk 430 Nm 
Ik gebruik die gleuf voor mijn waspas of om mijn parkeerkaart in te steken na het ontvangen ervan of voor het uitrijden van de parkeergarage. Laat er idd ook geen pasjes in zitten.
 
Volkswagen  Polo  2.0 GTI 
om mijn parkeerkaart in te steken na het ontvangen ervan of voor het uitrijden van de parkeergarage
De parkeerkaarten die ik tot nu toe heb gekregen passen er geen van allen normaal in, dus ik doe deze er maar met een punt in en dan blijft die wel zitten tot de uitgang.
Verder zit er bij mij nooit een kaartje in, ook niet hier in Limburg.
 
De parkeerkaarten die ik tot nu toe heb gekregen passen er geen van allen normaal in, dus ik doe deze er maar met een punt in en dan blijft die wel zitten tot de uitgang.
Verder zit er bij mij nooit een kaartje in, ook niet hier in Limburg.
Dat is dus het voordeel van een parkeergarage in rotterdam, die passen dus wel:joycat::joycat:
 
Volkswagen  Polo  2.0 GTI 
Vraagje, totaal niet topic gerelateerd. Hoe zit jouw brodit houder. Ik heb er ook een maar ik krijg m nooit echt lekker vast
In mijn seat ibiza zat deze een stuk stabieler. Als ik mn telefoon iets te hard erin druk dan haal ik de beugel er vanaf.
 
Volkswagen  Polo AW Highline Business R  1.0 TSI 95pk DSG 
Ik heb mijn basic fit pasje er altijd in, als een zwerver daarvoor me raam wilt inslaan kan hij in iedergeval gratis douchen.
 
Volkswagen  Polo AW  1.0 TSI 115 pk R-line, Audi RS 3 2.5 TFSI 400 pk 
  • Haha
Waarderingen: HoMi
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!