Sleepring Polo 9N uitwisselbaar met andere?

Van het weekend ben ik er achter gekomen dat de sleepring van mijn polo 9n hoogstwaarschijnlijk kapot is. (Geen claxon, af en toe storing op de esp en een airbagstoring, te hoge weerstand)

Ik heb al geprobeerd de ring te reinigen, maar dit mocht helaas niet baten. Wel heb ik het onderdeelnummer 6Q0 959 654 gevonden.

Nieuw kosten ze ongeveer 150 euro heb ik begrepen, maar met een rondje google zie ik ze al vanaf 50 euro staan (nieuw en gebruikt). Alleen ik kom dan op 6Q0 959 654 D uit (t5, citigo, up). Zouden deze sleepringen uitwisselbaar zijn? Aangezien er toch een aanzienlijk prijsverschil in zit.
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!