slechte start (warme) motor

thx Tonny, tis weer gefixed. Brezan had de sensor niet op voorraad. Heb m voor 20 euro bij de plaatselijke onderdelenboer gehaald. Kon met met grote handen helaas de sensor niet los krijgen. Ik ben naar mijn vaste garage gegaan, daar hebben ze de sensor voor 20 euro ingebouwd, inclusief een liter koelvloeistof....
 
zal ik doen. Tot nu toe start de Polo weer als vanouds. Maar goed, mijn moeder zei altijd: prijs de dag niet voor het avond is....

Ik heb het maar laten doen. Ik kon er niet bijkomen. Er zat een kabel in de weg. Om te voorkomen dat ik de boel kapot trek, heb ik de garage maar gebeld. Ik ben daar met de onderdelen naar toe gegaan. Een kwartiertje werk. Toen heeft de monteur nog een blokje gereden omdat er lucht in de koeling zat. Litertje vloeistof erbij, was ik voor twee tientjes klaar....Vind ik schappelijk zat.
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!