Slechte start 6r 1.4

Zo ongeveer twee keer per jaar start de motor van mijn 6r 1.4 bj 2010 slecht of helemaal niet, als je dan start lijkt het of de motor geen compressie heeft draait dan heel snel in het rond, en een enkele keer springt hij na lang starten dan wel aan en loopt gewoon goed rond.
Nu hoorde ik dat de 1.4 soms last heeft van kantelende zuigers? en je er een flesje additief in de tank moet gooien om het inspuit syseem te reinigen klopt dit is mijn vraag?
 
Audi A3 8v sportline plus  Audi A3 sportline plus  1.4 tfsi 125 pk 
Zal nooit kwaad kunnen. Koop wel van een goed merk, en eerst flesje in je tank en dan pas voltanken anders mengt het niet goed.

Ik geloof verder niet zo in wondermiddeltjes maar het zou wellicht effect kunnen hebben.

Heb zelf echt nooit verschil ervaren met diesel injector cleaners e.d.
 
Polo  6c  Verkocht 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!