slecht starten 6n 1997

hallo,

Een maatje van mij heeft sindskort een polo 6n 1.0 uit 1997.
als hij een tijdje niet rijdt dan start de auto perfect maar gebruikt hij hem vaak dan wil die vaak slecht starten.
hij moet echt met het gas spelen om hem lopend te krijgen, valt ie uit dan moet hij hem +- 20 sec starten wil die moeilijk aanslaan.

nu wilde ik de auto even uitlezen, maar ik kon nergens een aansluiting vinden(google leerde mij de volgende posities:zekeringen, achter de asbak of in het handschoenenkastje) iemand enig idee waar die dan kan zitten?
en nog tips wat betreft het slechte starten?

mvg,

lennert vd kort
 
ja ik was ff misleid doordat ik dacht dat hij in het dashboard kastje zat of zekeringkast.
op youtube staat een jongere 6n en die heeft hem boven de zekeringen zitten(een paars 'stopcontact').
deze heeft hem rechts in de hoek zitten, tegen de kap aan gemonteerd.
ik heb hem uitgelezen en kom op het volgende probleem:
00537 - Lambda (Oxygen Sensor) Regulation
11-10 - Control Limit Not Reached - Intermittent
nu kom ik op die site van gerritspeek op heel veel dingen uit.

Mogelijke oplossingen:
Check (meetwaardeblokken) / vervang Lambdacontrole en/of Lambdasensor(en)
Check / repareer de bedrading en aansluitingen
Check / maak schoon / vervang de injector(en)
Check / vervang de Regeling Brandstofdruk
Check / vervang de Brandstofpomp
Check of er brandstof in de tank zit

iemand toevallig ervaring met deze storing?
zoniet ga ik maar eens ouderwets storingzoeken.

mvg,

lennert
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!