Skoda fabia combi 1.2 tsi 105pk(Supersprint-video zie pag 4)

Re: Skoda fabia combi 1.2 tsi 105pk (Update carbon by Enzo)

IbifaHo zei:
Ben benieuwd om het eens in het echt te horen, 'k zag da ge ook naar Driving For Charity gaat in maart. Moest ge u afvragen vanwaar ik u 'ken' , vanop Autoforum dus, en vanop de meet in Brustem vorig jaar ook natuurlijk.
Ik ga ook zeker uwe carbon is komen check Big Grin

Ja ik had al door dat je ook op autoforum zit Big Grin

Op Driving For Charity moet je maar eens komen piepen naar de carbon accenten in het interieur. Verder kunnen we op de rondrit een groepje vormen met "iets tragere" deelnemers. Die sportkarren kunnen we toch niet volgen :lol:

Als je achter me rijdt kan je perfect m'n Supersprint horen, al moet je dan wel even je nagelende driecilinder TDI afleggen ;)
 
Re: Skoda fabia combi 1.2 tsi 105pk(Supersprint video zie pa

Thx mannen voor positieve reacties.

Nu blijft de vraag: waarom heeft niemand hier op Mypolo deze uitlaat op z'n polo? Dit systeem is speciaal ontwikkeld voor de polo 6R Tsi.

Ik heb een beetje mogen 'bricoleren' om het te doen passen op m'n fabia. Uiteindelijk viel het nog mee: alleen het eindstuk heb ik laten verlengen, stukje tussen gelast, omdat anders de uitlaat niet te zien was. Een Italiaanse uitlaat moet zichtbaar zijn, daar is ie voor gemaakt :lol:
 
Re: Skoda fabia combi 1.2 tsi 105pk(Supersprint video zie pa

heb eraan gedacht hoor, om de middendemper eruit te halen en het supersprint stuk ertussen te zetten, maar de supersprint diameter is groter en dan past mn Abt uitlaat niet meer :(
 
Re: Skoda fabia combi 1.2 tsi 105pk(Supersprint video zie pa

En hier dan een restyled ..... by Enzo!

[resize=600:2s38937p]http://img832.imageshack.us/img832/5985/editedbyenzo.jpg[/resize:2s38937p]

gr,

Enzo
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!