SKamerbeek :: 2012 Volkswagen Polo 9N

Hey,

omdat ik veel rijd, leek het mij fijner om wat bredere bandjes te hebben dan 165/70. Het zijn de standaard banden die erop "horen". Dus de "steek?" weet ik niet.
Is dit mogelijk? En gaat dit veel extra kosten? Als ik het goed heb kun je dit natuurlijk ook zo gek maken als dat je wilt, maar ben wel ff benieuwd.

Deze auto heb ik gekocht met de gedachte er een jaartje in te rijden. Maar ik gok zo dat hij het nog wel ff langer uit houdt. Daarom wil k de bandjes wat verbreden.

Alvast bedankt ;)
 
Dan gaat de buitentemperatuur een rol spelen, meen ik. Maar ook voor winterbanden geldt dat bredere banden meer grip hebben op een droge weg, en juist minder op een natte/gladde weg.
 
Volkswagen  Up!  1.0 60pk 
Dan gaat de buitentemperatuur een rol spelen, meen ik. Maar ook voor winterbanden geldt dat bredere banden meer grip hebben op een droge weg, en juist minder op een natte/gladde weg.

ooohh ok dan blijf ik wel bij deze maat banden :) dankjulliewel!

Heey leuke polo man. Foto van de elektrische raampjes?

Dankje! Big Grin
Nog niet, maar de passagiers kant moet nog worden gedaan dus daar zal ik wel wat foto's van maken
 
Korte vraag.
Op de hendel voor m'n ruitenwisser en boordcomputer zit ook een "reset" knop... maar als ik die indruk kom ik alleen in bijvoorbeeld: gereden kilometers 1 of 2, maar er wordt niks ge-reset... hoort dit? Of gebruik ik hem gewoon verkeerd?
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!