Sjupergrover's Polo 9N3 Bluemotion

Hallo allemaal! Ik ben Louis, ook wel bekend als Sjupergrover, 34, getrouwd en vader van 2 dochters.
Na al wat gepost te hebben in het 9N3 subforum toen ik mijn auto nog niet in het bezit had is het nu dan toch tijd om mijn nieuwe auto voor te stellen. Hiervoor heb ik Audi A3 en 2x Audi A4 gereden, maar ik wou iets compacters en zuiniger, dus mijn keuze is gevallen op een 2008 Polo Bluemotion. Het is een lekkere luxe uitvoering, dus t.o.v. de Audi A4 kom ik weinig tekort!
De specs :

VW Polo 1.4 TDI Comfortline Bluemotion 5-deurs
Blue-antraciet pareleffect

Opties af fabriek :
- 5 deuren met electrische ramen
- Radio/CD navigatiesysteem MCD
- licht- en zichtpakket (regensensor, aut. dimmende spiegel, coming home verlichting)
- asbak en aansteker (alsof ik dat ga gebruiken ...)

Achteraf :
- Parrot MKi9200 carkit met music interface (aansluiting voor USB, iPod, SD kaart of MP3 speler)
- privacy shades zonwering vanaf de B-stijl
- cubbybox (zo heet dat ding toch?) bovenop dashboard i.p.v. originele bakje (hierin ligt de kabel van de music interface waar je je iPod, USB stick of MP3 speler aan kan sluiten)
- winterbanden op originele Jerez Bluemotion velgen

Plannen :
- middenarmsteun, maar alleen als ik een kwalitatief goede kan vinden
- verlichting in de kofferbak maken, die mis ik toch wel!
- luidsprekers achterin bouwen (zodat bij K3 of Piet Piraat de fader gewoon naar achteren kan)
- zuinig rijden (dat lukt al aardig Big Grin )

Foto's (sorry voor de kwaliteit, met de telefoon genomen. Betere foto's maak ik tijdens of na mijn vakantie):
Afb044.jpg

Afb045.jpg

Afb050_2.jpg

Afb051.jpg

forum

forum
 
Fludizz zei:
Welkom :)
Nette bak Big Grin

Aangaande verlichting in de kofferbak, is dat iets wat alleen voor de highline uitvoeringen er standaard in zit?

Dank u allen!
Die kofferbakverlichting zit standaard in een comfortline, alleen is de BM comfortline wat uitgekleed, dus geen kofferbakverlichting, geen regelbare intrumentenpaneelverlichting, geen 12V aansluiting achterin, geen 2-tonige toeter en geen reflectoren in de portieren. Scheelt schijnbaar toch weer 200 gram, maar is wel een beetje verkeerde bezuiniging.
 
sjupergrover zei:
Fludizz zei:
Welkom :)
Nette bak Big Grin

Aangaande verlichting in de kofferbak, is dat iets wat alleen voor de highline uitvoeringen er standaard in zit?

Dank u allen!
Die kofferbakverlichting zit standaard in een comfortline, alleen is de BM comfortline wat uitgekleed, dus geen kofferbakverlichting, geen regelbare intrumentenpaneelverlichting, geen 12V aansluiting achterin, geen 2-tonige toeter en geen reflectoren in de portieren. Scheelt schijnbaar toch weer 200 gram, maar is wel een beetje verkeerde bezuiniging.

Bij de trendline is het net zo karig hoor wat dat aangaat, ook ik heb geen kofferbakverlichting, geen 12V aansluiting en geen reflectoren in de portieren...maar ja, dan had de vorige eigenaar maar een comfortline motten bestellen...

Maar zo'n BM is een leuke wagen!!
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!