Sjonniedeluxe's zwarte Polo BM

Zo, nu heb ik ook een topic :cool:
Ik heb bij mijn polotje:
- bluemotion logo's eraf gehaald
- rode striping aan voorkant toegevoegd
- H4 Philips X-tra vision +100% lampen
- LED kentekenverlichting
- blauwe ventieldopjes Stick Out Tongue

Ik moet nog een paar mooie fotos maken,
maar hierbij een klein voorproefje:

full-1.jpg


full-2.jpg

Incl. Flitsmeister :)
 
- rode striping aan voorkant toegevoegd
- H4 Philips X-tra vision +100% lampen

Pics? ben wel benieuwd hoeveel anders de H4 lampen zijn ten opzichte van mijn osram lampen...Hey hoeveel heb je voor dat Pioneer ding betaald? werkt het beetje goed?
op de RNS310 kan je geen dvds kijken das echt gaar...
 
Pics moet ik nog maken. Het rode streepje is vrij subtiel denk ik.
Die philips lampen maken in ieder geval echt een groot verschil met de standaard lampen, maar wellicht zijn ze niet zo wit als de osram nightbreakers...

Die pioneer werkt best goed. Hij leidde me zo naar Oostenrijk. DVD's afspelen doet hij volgens mij niet hoor. Via SD card filmpjes kijken kan wel, maar ook niet ideaal.
 
Ah ok ik denk dat het wel ongeveer beetje hetzelfde is?
mijne zijn wel wit, maar SUPER white? nou nee....dat ook weer niet...ze voldoen in ieder geval beter dan die standard meuk ;)

Ik zat ook te denken om zo'n Iphone houdertje te kopen, zodat ik ook Iphone Apps kan gebruiken Big Grin
Flitsmeister is een Iphone app i presume? zal het eens downloaden ;) ik zie altijd op de A9 uber flitspalen maar ik weet niet of je op de A4 en A2 nou wel zo hard mag knallen...
 
full-1.jpg


Hierbij foto van de rode striping. In het echie net wat feller rood (iphone foto...)
Heb wel al een paar keer gehad dat iemand er een rondje omheen liep om te kijken of het een GTI ofzo was Stick Out Tongue Toen was hij ook zwaar beladen en had ik winterbanden met zwarte wieldoppen erop, dus leek wel heftig Stick Out Tongue

Overigens ga ik expres niet door de wasstraat vanwege swirls...dus ik spuit hem schoon. Staat er een borstel: KRAST BESLIST NIET....ehm...helaas wel dus :/ Hele kleine krasjes...


full-2.jpg


De Philips X-treme vision +100%. Aan het stadslicht kun je zien dat de x-treme vision wel wat witter is.
Nog geen 20 euro op amazon.de met gratis verzenden :) 100% meer licht, 100% het geld waard :)
 
Oehh thanks voor het maken van de foto's
hoe heb je die rode striping gedaan :shock: ?? gewoon zelf afgeplakt of gespoten??
ahh ik zie je Philips lampen al ze zijn ongeveer beetje hetzelfde als de Osrams maar denk dat Osrams nog ietsjes witter zijn :)
Maar ziet er zeer nice uit man !! Big Grin Keep up the good work ;)

ps. welk iphone houdertje heb jij eigenlijk gekocht? wil er ook eentje halen, maar die Brodit stuff vind ik te duur lol
 
Rode striping is gewoon een zelfklevend rood lint dat mn pa nog had liggen. Het is wel goed lint, want een trip naar oostenrijk en 2 wasbeurten verder zit ie er nog goed op. Ik was zelf ook zeer tevreden over het resultaat :)

Iphone houder is van de mediamarkt. Lag ergens onderin...alsof het goedkope rommel was. Maar is gewoon goede kwaliteit en kost maar 9,95 euro.
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!