[resize=][/resize]Hallo,
Zoals ik eerder melde zou ik alles vertellen over mijn Polo. Maar eerst nog even een verhaaltje over mijn vorige auto's.
Op 16 juni 1976 (ik was toen 20 jaar) heb ik – van mijn eigen gespaarde geld – mijn eerste auto gekocht: een tweede hands VW Kever! Koste toen geloof ik ongeveer 3000 gulden. Wat was ik trots, want het was ook nog eens een beetje een exclusieve Kever: metallic-lak (dat had je toen nog niet zo veel) en een stuur met houden rand + aluminium spaken (met ronde gaten).
Na deze Kever heb ik achtereenvolgens de volgende auto’s gehad
- VW Golf I (tweede hands, 22-12-1977 – 25-10-1978)
- Honda Accord I (tweede hands, 25-10-1978 – 18-03-1982)
- Ford Fiësta (tweede hands, 23-03-1982 – 23-02-1985)
- VW Golf II C (nieuw, 23-02-1985 – 16-02-1988)
- VW Golf II Comfort (nieuw, 16-02-1988 – 31-10-1992)
- Opel Vectra A (tweede hands, 31-10-1992 – 05-09-1997)
- Opel Vectra B (tweede hands, 05-09-1997 – 15-05-2004)
- Peugeot 307 SW 1.6/16V Pack (nieuw, 15-05-2004 – 17-05-2010)
Eigenlijk had ik in 2004 wel weer een Opel Vectra willen hebben, maar het nieuwe model (C) vond ik beslist niet mooi. Met de Vectra B heb ik verreweg de meeste kilometers gereden.
Behalve de Accord (die roestte al weg als je er naar keek!) heb ik geen slechte ervaringen met de auto’s gehad. De Vectra’s waren erg comfortabel. De Peugeot was overigens ook een heerlijke reisauto en ik heb er nooit grote problemen mee gehad. Van al deze auto’s heb ik nog wel oude foto’s/dia’s, die zal ik nog wel eens digitaliseren en hier plaatsen.
Maar de kinderen worden groter en gaan niet meer met papa en mama op vakantie in de auto. Ik wilde dus wel wat een kleinere auto. Daarom heb ik vorig jaar mei de Peugeot ingeruild. Daar zit een heel verhaal aan vast!
Het begon in oktober 2008: op één of andere manier raakte ik opnieuw geïnteresseerd in Volkswagen en met name in de nieuwe Golf (VI). Ik heb dan ook een proefrit gemaakt in de nieuwe Golf. Ik was enthousiast: hij reed perfect. Vanaf dat moment wilde ik eigenlijk alleen nog maar een VW! Ik vond het eigenlijk nog te vroeg voor inruil, maar – nieuwsgierig als ik was naar de inruilprijs voor de Peugeot - vroeg ik toch om een offerte, op een Highline, want ik wilde wel alle opties. Dat viel tegen: de geboden inruilprijs voor mijn Peugeot was beneden alle peil, zodat ik al met al te veel moest toeleggen.
Toen kwam in 2009 de nieuwe Polo. Die heb ik voor het eerst gezien op de Autorai 2009. In juli stond ie bij de dealer en gelijk er naar toe om ‘em te bekijken. Daar stonden de vijfdeurs-modellen en die vond ik wel heel mooi! Prachtige auto, mooie lijnen, fraai interieur en een perfecte afwerking! Ik vond hem zelfs mooier dan de (5-deurs) Golf, een sportievere uitstraling vooral en daar hou ik wel van. Weer gevraagd naar de mogelijkheden en wéér vond ik de inruilprijs voor mijn Peugeot te laag. Dus geen zaken…
Enkele maanden later (begin 2010): onze zoon was op internet op zoek naar een paar sneakers. Bij toeval stuitte hij op een paar sneakers ‘Four FortyFour’ voor een bedrag, waarvoor je ook een aardige Polo met alles er op en er aan kon kopen. Sterker nog: die kreeg je er gratis bij! Maar dan wel een heel speciale, namelijk een Polo 444. Die was echter alleen in een oplage van slechts 50 exemplaren bij een hotelketen in Amsterdam te verkrijgen. Dat was een beetje een afknapper, bovendien zou ik dan eerst mijn Peugeot particulier moeten verkopen. Nee, laat dan maar…
Weer enkele maanden later (april 2010) was er een autoshow bij een VAG-Dealer bij ons in de buurt. Met mijn zoon (ook gek van auto’s en vooral van VW, hij rijdt in Golf V5 uit 1998!) daar naar toe en tot mijn grote verbazing stond daar de Polo 444, met een bordje ‘Verkocht’. Jammer, maar nu kon ik hem in ieder geval ‘in het echt’ aanschouwen. Ik vond hem bijzonder mooi, zowel van buiten als van binnen. Praatje gemaakt met één van de verkopers, die zei, dat ook dealers op de auto konden inschrijven; hij had er twee besteld, waarvan dus al één verkocht; de andere kreeg hij nog binnen.
Eerst maar eens een proefrit gemaakt in een nieuwe Polo (dat had ik nog niet eens gedaan). Dat reed heel goed!
De volgende ochtend terug naar de dealer en na wat onderhandelen was de koop redelijk snel gesloten, ook omdat ik nu een even hoge inruilprijs voor mijn Peugeot kreeg als 2 jaar terug! Op 17 mei 2010 heb ik de auto opgehaald.
Goed, een Polo 444 dus. Daarvan zijn er zoals gezegd maar 50 gemaakt! Dat kan ook in de toekomst nog eens voordeel hebben in de zin van een hoge inruilprijs! Ik heb nummer 31 van de 50 (‘31 van 50’), welk nummer staat ingegraveerd op de metalen dorpelbeschermers en op het middelste gedeelte van de achterbank. Oh ja, bijna vergeten te vermelden: de prachtige speciaal voor de Polo 444 ontworpen lederen bekleding!
Tot slot: de aanduiding ‘444’ verwijst naar de maat van de schoen: de lengte van de Volkswagen Polo omgerekend in Amerikaanse schoenmaat.
De Polo 444 wordt alleen geleverd in de kleur Candy White en is naast de standaarduitrusting van de Highline uitgerust met de volgende extra opties:
• 4 elektrische ramen
• Mak Iguan 17” lichtmetalen velgen in kleur ‘gun metal grey’
• Multifunctioneel lederen driespaaks sportstuurwiel
• Lederen bekleding met uniek sneakerdesign en 444-aanduiding
• 444 instaplijsten met uniek serienummer
• 444 mattenset met candy white piping
• Lederen schakelpookhoes met 444-logo
• 444 logo-badges op zijkanten en achterklep
• Rand van middenconsole in candy white
• Twee bekerhouders achter
• Radio-navigatiesysteem ‘RNS 310’ (met Europa voorgeprogrammeerd op SD-kaart)
• Zes luidsprekers (4 x 20 Watt)
• Middenarmsteun vóór, inclusief opbergvak en uitklapbare bekerhouder achterzijde
• Multimedia aansluitbox (t.b.v. van o.a. Mp3 speler)
• Telefoonvoorbereiding + telefoonhouder
• Asbak en aansteker vóór
• Alarm ‘plus’
• Regensensor
• Automatisch dimmende binnenspiegel
Ik heb er kort geleden nog een aantal accessoires aan toe gevoegd:
- een chromen sierstuk aan de onderkant van de achterklep
- een uitlaatsierstuk
- verlagingsveren 25/30
- rvs-pedalenset
alles origineel van VW.
Omdat ik de Polo standaard te hoog op de wielen vond staan (vooral achter), heb ik verlagingsveren bij de dealer besteld en er door de dealer onder laten zetten.
Na hier en daar eens op internet te hebben rondgeneusd naar verlaagde Polo’s (6R), heb ik gekozen voor een bescheiden verlaging van 25 mm vóór en 30 mm achter. Ik vind het namelijk niet mooi (in tegenstelling tot de jeugd waarschijnlijk) als een auto met de wielkasten gedeeltelijk over de banden heen ligt. Bovendien wil ik niet te veel inleveren aan comfort en als je ook achterin passagiers hebt zitten en/of met vakantie gaat en de kofferbak vol is, gaat ie ook nog eens een stuk lager liggen.
Qua comfort scheelt het wel wat met de originele veren. Dit is met name te merken op klinkerwegen. Ook worden korte richels wat sterker in het interieur doorgegeven. Komt misschien mede door de vrij platte banden (Continental 215/40 ZR17).
Ik heb ook nog gedacht aan de originele Polo stylingset, maar daarmee tast ik wel de originaliteit van de 444 aan. Die stylingset laat ik dus (voorlopig) maar achterwege. Verder wil ik er ook niet te veel een overdreven getunede auto van maken, al zit ik nog wel te denken aan de Bi-Xenon verlichting met led-dagrijverlichting (zoals optioneel ook op de GTI is te verkrijgen). Maar de prijs schrikt mij af! Alleen de standaard Xenonverlichting kost al ca. € 1190,00. Daar zal dus met die led-verlichting nog wel wat overheen komen.
Hoewel het multifunctioneel stuurwiel van de 444 op zich al vrij mooi is, wilde ik eigenlijk ook graag het stuurwiel van de (nieuwste) Polo GTI hebben; de dealer heeft mij voorgerekend, dat dit een vrij prijzig verhaal gaat worden, omdat ook de airbag vervangen moet worden. Dat gaat dus (voorlopig) niet door. Misschien zijn er mensen die ook een ander stuurwiel hebben ingebouwd (of laten inbouwen), dan hoor ik graag hun ervaringen!
Waarom ik nu (ruim een jaar na aanschaf van mijn Polo) op dit forum zit, komt omdat ik het te druk had met andere dingen en omdat ik eigenlijk tot begin dit jaar niet bekend was met dit forum. Ook wilde ik wachten, totdat de verlagingsveren (in april dit jaar) onder de Polo geplaatst waren en ik daarna ook foto’s kon maken.
Na dit lange verhaal dan nu (eindelijk!) maar eens een aantal foto’s van mijn Polo 444. Het uploaden lukte eerst niet, maar dank zij de Handleiding ben ik er nu achter hoe je de foto's via ImageShack redelijk snel kunt uploaden. Ik heb ze zo veel mogelijk in de originele grote geupload. De foto's zijn door mij zelf gemaakt.
De Polo444 in de showroom, op de dag dat ik 'em ophaalde:
[resize=600:2ftrjso3]http://img687.imageshack.us/img687/8545/01dsc2884.jpg[/resize:2ftrjso3]
[resize=600:2ftrjso3]http://img24.imageshack.us/img24/942/02dsc2897.jpg[/resize:2ftrjso3]
[resize=600:2ftrjso3]http://img683.imageshack.us/img683/5490/03dsc2888.jpg[/resize:2ftrjso3]
Een paar dagen later (nog zonder opties):
[resize=640:2ftrjso3]http://img215.imageshack.us/img215/3016/04dsc2927.jpg[/resize:2ftrjso3]
[resize=640:2ftrjso3]http://img849.imageshack.us/img849/5250/05dsc2931.jpg[/resize:2ftrjso3]
NA de opties (dus MET de verlagingsveren):
[resize=640:2ftrjso3]http://img29.imageshack.us/img29/3443/07dsc0312.jpg[/resize:2ftrjso3]
[resize=640:2ftrjso3]http://img703.imageshack.us/img703/7646/08dsc0320.jpg[/resize:2ftrjso3]
[resize=640:2ftrjso3]http://img24.imageshack.us/img24/9876/09dsc0328.jpg[/resize:2ftrjso3]
[resize=640:2ftrjso3]http://img4.imageshack.us/img4/3078/10dsc0374.jpg[/resize:2ftrjso3]
[resize=640:2ftrjso3]http://img217.imageshack.us/img217/2816/11dsc0387.jpg[/resize:2ftrjso3]
[resize=640:2ftrjso3]http://img861.imageshack.us/img861/565/12adsc0402.jpg[/resize:2ftrjso3]
[resize=640:2ftrjso3]http://img718.imageshack.us/img718/7213/13dsc0409.jpg[/resize:2ftrjso3]
[resize=640:2ftrjso3]http://img855.imageshack.us/img855/6500/14dsc0419.jpg[/resize:2ftrjso3]
[resize=640:2ftrjso3]http://img219.imageshack.us/img219/5626/15dsc0425.jpg[/resize:2ftrjso3]
[resize=640:2ftrjso3]http://img18.imageshack.us/img18/7587/16dsc0431.jpg[/resize:2ftrjso3]
[resize=640:2ftrjso3]http://img834.imageshack.us/img834/2276/17dsc0442.jpg[/resize:2ftrjso3]
[resize=640:2ftrjso3]http://img812.imageshack.us/img812/7657/24dsc0354.jpg[/resize:2ftrjso3]
Het interieur:
[resize=640:2ftrjso3]http://img802.imageshack.us/img802/603/18dsc0570.jpg[/resize:2ftrjso3]
De bekleding lijkt op deze foto grijs, maar is in werkelijkheid zwart!
[resize=640:2ftrjso3]http://img851.imageshack.us/img851/7283/19dsc0572.jpg[/resize:2ftrjso3]
Daarom nog een originele (detail)foto vanVW:
[resize=640:2ftrjso3]http://img4.imageshack.us/img4/1381/19avwpolo444schoen07.jpg[/resize:2ftrjso3]
'Limited Edition Number: 31 van 50' op de instaplijsten:
[resize=640:2ftrjso3]http://img695.imageshack.us/img695/5664/20dsc0578.jpg[/resize:2ftrjso3]
De lederen schakelpookhoes met het 444-logo:
[resize=640:2ftrjso3]http://img35.imageshack.us/img35/8622/21dsc0584.jpg[/resize:2ftrjso3]
En tenslotte de Mak Iguan 17" lichtmetalen velgen in de kleur 'Gun Metal':
[resize=640:2ftrjso3]http://img191.imageshack.us/img191/4021/23dsc0299.jpg[/resize:2ftrjso3]
Zoals ik eerder melde zou ik alles vertellen over mijn Polo. Maar eerst nog even een verhaaltje over mijn vorige auto's.
Op 16 juni 1976 (ik was toen 20 jaar) heb ik – van mijn eigen gespaarde geld – mijn eerste auto gekocht: een tweede hands VW Kever! Koste toen geloof ik ongeveer 3000 gulden. Wat was ik trots, want het was ook nog eens een beetje een exclusieve Kever: metallic-lak (dat had je toen nog niet zo veel) en een stuur met houden rand + aluminium spaken (met ronde gaten).
Na deze Kever heb ik achtereenvolgens de volgende auto’s gehad
- VW Golf I (tweede hands, 22-12-1977 – 25-10-1978)
- Honda Accord I (tweede hands, 25-10-1978 – 18-03-1982)
- Ford Fiësta (tweede hands, 23-03-1982 – 23-02-1985)
- VW Golf II C (nieuw, 23-02-1985 – 16-02-1988)
- VW Golf II Comfort (nieuw, 16-02-1988 – 31-10-1992)
- Opel Vectra A (tweede hands, 31-10-1992 – 05-09-1997)
- Opel Vectra B (tweede hands, 05-09-1997 – 15-05-2004)
- Peugeot 307 SW 1.6/16V Pack (nieuw, 15-05-2004 – 17-05-2010)
Eigenlijk had ik in 2004 wel weer een Opel Vectra willen hebben, maar het nieuwe model (C) vond ik beslist niet mooi. Met de Vectra B heb ik verreweg de meeste kilometers gereden.
Behalve de Accord (die roestte al weg als je er naar keek!) heb ik geen slechte ervaringen met de auto’s gehad. De Vectra’s waren erg comfortabel. De Peugeot was overigens ook een heerlijke reisauto en ik heb er nooit grote problemen mee gehad. Van al deze auto’s heb ik nog wel oude foto’s/dia’s, die zal ik nog wel eens digitaliseren en hier plaatsen.
Maar de kinderen worden groter en gaan niet meer met papa en mama op vakantie in de auto. Ik wilde dus wel wat een kleinere auto. Daarom heb ik vorig jaar mei de Peugeot ingeruild. Daar zit een heel verhaal aan vast!
Het begon in oktober 2008: op één of andere manier raakte ik opnieuw geïnteresseerd in Volkswagen en met name in de nieuwe Golf (VI). Ik heb dan ook een proefrit gemaakt in de nieuwe Golf. Ik was enthousiast: hij reed perfect. Vanaf dat moment wilde ik eigenlijk alleen nog maar een VW! Ik vond het eigenlijk nog te vroeg voor inruil, maar – nieuwsgierig als ik was naar de inruilprijs voor de Peugeot - vroeg ik toch om een offerte, op een Highline, want ik wilde wel alle opties. Dat viel tegen: de geboden inruilprijs voor mijn Peugeot was beneden alle peil, zodat ik al met al te veel moest toeleggen.
Toen kwam in 2009 de nieuwe Polo. Die heb ik voor het eerst gezien op de Autorai 2009. In juli stond ie bij de dealer en gelijk er naar toe om ‘em te bekijken. Daar stonden de vijfdeurs-modellen en die vond ik wel heel mooi! Prachtige auto, mooie lijnen, fraai interieur en een perfecte afwerking! Ik vond hem zelfs mooier dan de (5-deurs) Golf, een sportievere uitstraling vooral en daar hou ik wel van. Weer gevraagd naar de mogelijkheden en wéér vond ik de inruilprijs voor mijn Peugeot te laag. Dus geen zaken…
Enkele maanden later (begin 2010): onze zoon was op internet op zoek naar een paar sneakers. Bij toeval stuitte hij op een paar sneakers ‘Four FortyFour’ voor een bedrag, waarvoor je ook een aardige Polo met alles er op en er aan kon kopen. Sterker nog: die kreeg je er gratis bij! Maar dan wel een heel speciale, namelijk een Polo 444. Die was echter alleen in een oplage van slechts 50 exemplaren bij een hotelketen in Amsterdam te verkrijgen. Dat was een beetje een afknapper, bovendien zou ik dan eerst mijn Peugeot particulier moeten verkopen. Nee, laat dan maar…
Weer enkele maanden later (april 2010) was er een autoshow bij een VAG-Dealer bij ons in de buurt. Met mijn zoon (ook gek van auto’s en vooral van VW, hij rijdt in Golf V5 uit 1998!) daar naar toe en tot mijn grote verbazing stond daar de Polo 444, met een bordje ‘Verkocht’. Jammer, maar nu kon ik hem in ieder geval ‘in het echt’ aanschouwen. Ik vond hem bijzonder mooi, zowel van buiten als van binnen. Praatje gemaakt met één van de verkopers, die zei, dat ook dealers op de auto konden inschrijven; hij had er twee besteld, waarvan dus al één verkocht; de andere kreeg hij nog binnen.
Eerst maar eens een proefrit gemaakt in een nieuwe Polo (dat had ik nog niet eens gedaan). Dat reed heel goed!
De volgende ochtend terug naar de dealer en na wat onderhandelen was de koop redelijk snel gesloten, ook omdat ik nu een even hoge inruilprijs voor mijn Peugeot kreeg als 2 jaar terug! Op 17 mei 2010 heb ik de auto opgehaald.
Goed, een Polo 444 dus. Daarvan zijn er zoals gezegd maar 50 gemaakt! Dat kan ook in de toekomst nog eens voordeel hebben in de zin van een hoge inruilprijs! Ik heb nummer 31 van de 50 (‘31 van 50’), welk nummer staat ingegraveerd op de metalen dorpelbeschermers en op het middelste gedeelte van de achterbank. Oh ja, bijna vergeten te vermelden: de prachtige speciaal voor de Polo 444 ontworpen lederen bekleding!
Tot slot: de aanduiding ‘444’ verwijst naar de maat van de schoen: de lengte van de Volkswagen Polo omgerekend in Amerikaanse schoenmaat.
De Polo 444 wordt alleen geleverd in de kleur Candy White en is naast de standaarduitrusting van de Highline uitgerust met de volgende extra opties:
• 4 elektrische ramen
• Mak Iguan 17” lichtmetalen velgen in kleur ‘gun metal grey’
• Multifunctioneel lederen driespaaks sportstuurwiel
• Lederen bekleding met uniek sneakerdesign en 444-aanduiding
• 444 instaplijsten met uniek serienummer
• 444 mattenset met candy white piping
• Lederen schakelpookhoes met 444-logo
• 444 logo-badges op zijkanten en achterklep
• Rand van middenconsole in candy white
• Twee bekerhouders achter
• Radio-navigatiesysteem ‘RNS 310’ (met Europa voorgeprogrammeerd op SD-kaart)
• Zes luidsprekers (4 x 20 Watt)
• Middenarmsteun vóór, inclusief opbergvak en uitklapbare bekerhouder achterzijde
• Multimedia aansluitbox (t.b.v. van o.a. Mp3 speler)
• Telefoonvoorbereiding + telefoonhouder
• Asbak en aansteker vóór
• Alarm ‘plus’
• Regensensor
• Automatisch dimmende binnenspiegel
Ik heb er kort geleden nog een aantal accessoires aan toe gevoegd:
- een chromen sierstuk aan de onderkant van de achterklep
- een uitlaatsierstuk
- verlagingsveren 25/30
- rvs-pedalenset
alles origineel van VW.
Omdat ik de Polo standaard te hoog op de wielen vond staan (vooral achter), heb ik verlagingsveren bij de dealer besteld en er door de dealer onder laten zetten.
Na hier en daar eens op internet te hebben rondgeneusd naar verlaagde Polo’s (6R), heb ik gekozen voor een bescheiden verlaging van 25 mm vóór en 30 mm achter. Ik vind het namelijk niet mooi (in tegenstelling tot de jeugd waarschijnlijk) als een auto met de wielkasten gedeeltelijk over de banden heen ligt. Bovendien wil ik niet te veel inleveren aan comfort en als je ook achterin passagiers hebt zitten en/of met vakantie gaat en de kofferbak vol is, gaat ie ook nog eens een stuk lager liggen.
Qua comfort scheelt het wel wat met de originele veren. Dit is met name te merken op klinkerwegen. Ook worden korte richels wat sterker in het interieur doorgegeven. Komt misschien mede door de vrij platte banden (Continental 215/40 ZR17).
Ik heb ook nog gedacht aan de originele Polo stylingset, maar daarmee tast ik wel de originaliteit van de 444 aan. Die stylingset laat ik dus (voorlopig) maar achterwege. Verder wil ik er ook niet te veel een overdreven getunede auto van maken, al zit ik nog wel te denken aan de Bi-Xenon verlichting met led-dagrijverlichting (zoals optioneel ook op de GTI is te verkrijgen). Maar de prijs schrikt mij af! Alleen de standaard Xenonverlichting kost al ca. € 1190,00. Daar zal dus met die led-verlichting nog wel wat overheen komen.
Hoewel het multifunctioneel stuurwiel van de 444 op zich al vrij mooi is, wilde ik eigenlijk ook graag het stuurwiel van de (nieuwste) Polo GTI hebben; de dealer heeft mij voorgerekend, dat dit een vrij prijzig verhaal gaat worden, omdat ook de airbag vervangen moet worden. Dat gaat dus (voorlopig) niet door. Misschien zijn er mensen die ook een ander stuurwiel hebben ingebouwd (of laten inbouwen), dan hoor ik graag hun ervaringen!
Waarom ik nu (ruim een jaar na aanschaf van mijn Polo) op dit forum zit, komt omdat ik het te druk had met andere dingen en omdat ik eigenlijk tot begin dit jaar niet bekend was met dit forum. Ook wilde ik wachten, totdat de verlagingsveren (in april dit jaar) onder de Polo geplaatst waren en ik daarna ook foto’s kon maken.
Na dit lange verhaal dan nu (eindelijk!) maar eens een aantal foto’s van mijn Polo 444. Het uploaden lukte eerst niet, maar dank zij de Handleiding ben ik er nu achter hoe je de foto's via ImageShack redelijk snel kunt uploaden. Ik heb ze zo veel mogelijk in de originele grote geupload. De foto's zijn door mij zelf gemaakt.
De Polo444 in de showroom, op de dag dat ik 'em ophaalde:
[resize=600:2ftrjso3]http://img687.imageshack.us/img687/8545/01dsc2884.jpg[/resize:2ftrjso3]
[resize=600:2ftrjso3]http://img24.imageshack.us/img24/942/02dsc2897.jpg[/resize:2ftrjso3]
[resize=600:2ftrjso3]http://img683.imageshack.us/img683/5490/03dsc2888.jpg[/resize:2ftrjso3]
Een paar dagen later (nog zonder opties):
[resize=640:2ftrjso3]http://img215.imageshack.us/img215/3016/04dsc2927.jpg[/resize:2ftrjso3]
[resize=640:2ftrjso3]http://img849.imageshack.us/img849/5250/05dsc2931.jpg[/resize:2ftrjso3]
NA de opties (dus MET de verlagingsveren):
[resize=640:2ftrjso3]http://img29.imageshack.us/img29/3443/07dsc0312.jpg[/resize:2ftrjso3]
[resize=640:2ftrjso3]http://img703.imageshack.us/img703/7646/08dsc0320.jpg[/resize:2ftrjso3]
[resize=640:2ftrjso3]http://img24.imageshack.us/img24/9876/09dsc0328.jpg[/resize:2ftrjso3]
[resize=640:2ftrjso3]http://img4.imageshack.us/img4/3078/10dsc0374.jpg[/resize:2ftrjso3]
[resize=640:2ftrjso3]http://img217.imageshack.us/img217/2816/11dsc0387.jpg[/resize:2ftrjso3]
[resize=640:2ftrjso3]http://img861.imageshack.us/img861/565/12adsc0402.jpg[/resize:2ftrjso3]
[resize=640:2ftrjso3]http://img718.imageshack.us/img718/7213/13dsc0409.jpg[/resize:2ftrjso3]
[resize=640:2ftrjso3]http://img855.imageshack.us/img855/6500/14dsc0419.jpg[/resize:2ftrjso3]
[resize=640:2ftrjso3]http://img219.imageshack.us/img219/5626/15dsc0425.jpg[/resize:2ftrjso3]
[resize=640:2ftrjso3]http://img18.imageshack.us/img18/7587/16dsc0431.jpg[/resize:2ftrjso3]
[resize=640:2ftrjso3]http://img834.imageshack.us/img834/2276/17dsc0442.jpg[/resize:2ftrjso3]
[resize=640:2ftrjso3]http://img812.imageshack.us/img812/7657/24dsc0354.jpg[/resize:2ftrjso3]
Het interieur:
[resize=640:2ftrjso3]http://img802.imageshack.us/img802/603/18dsc0570.jpg[/resize:2ftrjso3]
De bekleding lijkt op deze foto grijs, maar is in werkelijkheid zwart!
[resize=640:2ftrjso3]http://img851.imageshack.us/img851/7283/19dsc0572.jpg[/resize:2ftrjso3]
Daarom nog een originele (detail)foto vanVW:
[resize=640:2ftrjso3]http://img4.imageshack.us/img4/1381/19avwpolo444schoen07.jpg[/resize:2ftrjso3]
'Limited Edition Number: 31 van 50' op de instaplijsten:
[resize=640:2ftrjso3]http://img695.imageshack.us/img695/5664/20dsc0578.jpg[/resize:2ftrjso3]
De lederen schakelpookhoes met het 444-logo:
[resize=640:2ftrjso3]http://img35.imageshack.us/img35/8622/21dsc0584.jpg[/resize:2ftrjso3]
En tenslotte de Mak Iguan 17" lichtmetalen velgen in de kleur 'Gun Metal':
[resize=640:2ftrjso3]http://img191.imageshack.us/img191/4021/23dsc0299.jpg[/resize:2ftrjso3]