Niekeline
Lid
hoi!
Na mijn stroom en radio avontuur volbracht te hebben, wil ik nu het volgende probleem aanpakken.
Er komt namelijk bijzonder warme lucht vrij tijdens het rijden.
Nu is één mogelijkheid dat de blazers verkeerd bedraad zijn, waardoor de kachel gewoon altijd op standje sauna staat. ( niet verkeerd in de winter maar in de lente en met regen rij ik dus nog steeds met een open raampje )
Of er scheelt iets anders, maar zou gauw is er niks te zien ( dus ik bhoop er niet op)
als ik de stand van de blazers verplaats ( raam/voeten ) dan verplaatst de hitte zich ook, hoewel het dashboard wel consistent heet blijft.
Ik dacht het probleem voor mijn huidige zelf te kunnen oplossen en mijn toekomst zelf ermee op te zadelen, door de stroom van de bedienings knoppen af te halen ( tot zover reikt mijn expertise, maar eigelijk deed ik maar wat proberen) maar dit loste niks op.
dus, wederom HELLEPIE
Kan ik dit zelf?
waar begin ik dan met klooien?
Is er iemand in het land die niks te doen heeft en er met mij naar wil kijken?
Of moet ik hiermee nu echt naar een garage gaan
OJa,
Het gaat om een ontzettend mooie polo station uit 93
Hieronder samen te zien met een golf in Belgische rijkswacht kledij
groetjes en bedankt voor het lezen!
Niekeline

Na mijn stroom en radio avontuur volbracht te hebben, wil ik nu het volgende probleem aanpakken.
Er komt namelijk bijzonder warme lucht vrij tijdens het rijden.
Nu is één mogelijkheid dat de blazers verkeerd bedraad zijn, waardoor de kachel gewoon altijd op standje sauna staat. ( niet verkeerd in de winter maar in de lente en met regen rij ik dus nog steeds met een open raampje )
Of er scheelt iets anders, maar zou gauw is er niks te zien ( dus ik bhoop er niet op)
als ik de stand van de blazers verplaats ( raam/voeten ) dan verplaatst de hitte zich ook, hoewel het dashboard wel consistent heet blijft.
Ik dacht het probleem voor mijn huidige zelf te kunnen oplossen en mijn toekomst zelf ermee op te zadelen, door de stroom van de bedienings knoppen af te halen ( tot zover reikt mijn expertise, maar eigelijk deed ik maar wat proberen) maar dit loste niks op.
dus, wederom HELLEPIE

Kan ik dit zelf?
waar begin ik dan met klooien?
Is er iemand in het land die niks te doen heeft en er met mij naar wil kijken?
Of moet ik hiermee nu echt naar een garage gaan

OJa,
Het gaat om een ontzettend mooie polo station uit 93
Hieronder samen te zien met een golf in Belgische rijkswacht kledij
groetjes en bedankt voor het lezen!
Niekeline

Volkswagen
Polo