SilencerNL gespot!

Vanmorgen vanuit woonplaats naar Barneveld-Ede achter SilenencerNL aan gereden...
Op de snelweg er even voorbij, en zwaaien :mrgreen:
Aan de stadsverlichting te zien wist ik het nl zeker.
Hij kwam me al snel voorbij, en zwaaide ook even terug! ;)
 
Vw  Polo  1.2 tdi 
haha, ik had al zo'n vermoeden :) Mooie highline ondergrill!!

Wave_smiley-1.gif


ps. dat is mijn DRL ;)
 
Mooi
coool-1.gif


Voor die tijd maar even wat afspreken dan.

Die van mij is helaas wel helemaal standaard maar er is alweer een nieuwe onderweg waarvoor ik vandaag eindelijk heb kunnen regelen dat er mooie wielen (16" Volkswagen Syenit) onder komen. Jammer genoeg komt die pas op 22-10..
 
Wanneer wij de enige 3 op mypolo zijn en Silencer heeft een witte BM dan heb ik gister Spiky gezien..

Ik stond gister rond half zes op de Amersfoortse weg Apeldoorn inkomend voor het stoplicht om links af te slaan (langs de naald) achter een zwarte BM met een mypolo sticker links boven op zijn achterraam. Heb hier achter gereden tot aan de AH bij Anklaar aan toe..
 
Jammer.. is wel een leuk herkenningspunt.

Die sticker komt er bij nog wel op maar daarmee wacht ik even tot ik m'n nieuwe heb (BM dan).

Die wielen gaan bij mij op het laatste moment ook niet door. Van de baas mocht het wel maar van de leasemaatschappij niet....
gunfire-1.gif
 
BMDriver zei:
Wanneer wij de enige 3 op mypolo zijn en Silencer heeft een witte BM dan heb ik gister Spiky gezien..

Ik stond gister rond half zes op de Amersfoortse weg Apeldoorn inkomend voor het stoplicht om links af te slaan (langs de naald) achter een zwarte BM met een mypolo sticker links boven op zijn achterraam. Heb hier achter gereden tot aan de AH bij Anklaar aan toe..

Yup, dat was ik :mrgreen:
had al zo'n vermoeden...

Volgens heb ik je dan wel vaker zien rijden tot anklaar?
 
Vw  Polo  1.2 tdi 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!