sigarettenaanstekker werkt niet...

Hi allen,

Sinds aankoop werkte dit al niet maar ik dacht dat dit met het vervangen van een zekering wel verholpen zou worden. Echter is dit dus niet het geval.

Hebben jullie nog tips waar ik naar kan kijken. Of is het gewoon een nieuwe aanschaffen?

vw polo 1.4 tdi (2014) 6c overigens.
 
Volkswagen  Polo 6c 2014  1.4 
Misschien een losse verbinding achter de zekering? Of een zekering met geoxideerde pinnen? Losse stekker achter de aansteker? Een simpel probleem is soms best groot helaas. Heb even gekeken naar het zekeringen schema, maar zekering 42 is enkel voor de aanstekeringang dus kunt niet zien of iets anders niet zou werken als het aan de zekering, of zekeringingang ligt.


EDIT: gaat over een 6C, dus zekering 28
 
Laatst bewerkt:
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TSI 90pk & 1.2 TDI~100pk 
Probeer 28 eens.
Linker blok
Middelste rij
Meest rechter zekering
20A
Na die 6c 6r discussie heb ik 28 idd ook geprobeerd. De usb (waar mn dashcam op zit) ging toen wel uit en aan maar sigaretteningang... nada.

Wel ging het lichtje heel even 3 x branden (van de sigaretten naar usb omvormer of hoe dat dingetje ook heet).

Apart verhaal he?

Verstuurd vanaf mijn SM-G925F met Tapatalk
 
Volkswagen  Polo 6c 2014  1.4 
Na die 6c 6r discussie heb ik 28 idd ook geprobeerd. De usb (waar mn dashcam op zit) ging toen wel uit en aan maar sigaretteningang... nada.

Wel ging het lichtje heel even 3 x branden (van de sigaretten naar usb omvormer of hoe dat dingetje ook heet).

Apart verhaal he?

Verstuurd vanaf mijn SM-G925F met Tapatalk
Dat is inderdaad wel apart, misschien zijn de pinnetjes in de aanstekeringang wat gebogen? Wel eens meegemaakt, maar dat met wat oudere auto's...
Past die aanteker naar usb omverter goed in de aansteker ingang, of wat losjes?
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TSI 90pk & 1.2 TDI~100pk 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!