Sierlijst met Chroomlook op koffer

Hoi mannen!
Ik ben hier nieuw op het forum en heb mij tevens ook een Nieuwe Polo besteld. Nu ben ik benieuwd hoe de chroom sierlijst op de koffer er uit ziet op een zwarte polo. Ik zou deze eventuel willen plaatsen als ik mijn polo heb.
Kan iemand er foto's van plaatsen? Liefst op een zwarte.

dank u!!

Grtz MagicSenna
 
die van mij is zwart + chrome sierlijst
kzou zeggen kijk ff in de topics van mijn polo idd
ik zou zeggen gewoon doen...elke keer als ik naar de achterkant kijk dan ben ik toch blij met dat extra styling thingy
 
Hier wat pics van de mijne op zijn winterdoppen!

file.php

file.php
 
Speciaal voor MagicSenna

Overtuigd :cool: ? KAUFEN MAAR Big Grin

[resize=600:3o4q31hv]http://a6.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash1/167384_10150168498298275_647998274_8615198_5239761_n.jpg[/resize:3o4q31hv]

[resize=600:3o4q31hv]http://a2.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash1/180748_10150174957198275_647998274_8708939_1374349_n.jpg[/resize:3o4q31hv]
 
Jazeker dank u wel! Nu ben ik overtuigd, kzal het maar gelijk bestellen als ik (eindelijk!!) in het bezit ben van mijn polo :).

Nu is dit even off-topic, hebben jullie ook foto's van die alu-geborstelde sportpedalen (niet de R-types)? Dat zou ik eventueel ook bestellen. Ik weet het, geen grote aanpassingen bij mij. Maar het zijn toch die kleine dingetjes dat hem net iets meer af maken... Big Grin
 
Oeh als je de Highline versie hebt dan heb je wss de 1.2 TSI motor? die is helemaal nice maar de BM heeft volgens mij maar 1 type motorisatie hoor Stick Out Tongue dat is de 1.2 TDI ;)
er bestaan ook andere types diesel maar die zijn niet BPM vrij en niet wegenbelasting vrij
 
Dus de uwe is de 1.2 TDI? Ik heb ook de 1.2 TDI genomen. Khad daar es mee gereden en ivg met mijn vorige wagen (Peugeot 207 1600 90PK) vond ik dat het minder aantal paarden nogal meeviel in rijgedrag.
Het belastingsvoordeel, binnekort in Belgie nieuwe wegentaks op basis van zwaarte motor hebben tot die keuze geleid.
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!