Sierlijst grille

Egepolo

Nieuw lid
Hallo,

Weet iemand of de 2 sierlijsten in de grille, los te bestellen zijn? Zie foto, wat ik precies bedoel..

Bijlagen

• image.jpg
    image.jpg
    497.8 KB · Weergaven: 23
Hmm.. Ik heb de sierlijsten eerder uit m'n grille gehaald, deze heb ik in kleur en blanke lak gespoten, maar niet voldoende laten uitharden. Steentje en de ondergrond kwam weer tevoorschijn. Nu dacht ik bestel nieuwe, maar niet dus. Word dezelfde onderneming, alleen nu stuk langer laten uitharden :)

Oké bedankt voor de tip.

Nu heb ik een hele andere vraag , maar wil hier geen ander topic voor aanmaken.

Rij in een polo R-Line en zag laatst nieuwe mistlampkappen die ik wil bestellen, maar zijn deze universeel, dus zo gezegd zowel voor alle ander types polo 6R , of zit hier een verschil in?

Terug
Bovenaan
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!