Side skirt zit los

Beste forumleden,

Vorige week is mijn rechter sideskirt los gaan zitten nadat de auto omhoog gekrikt is door de ANWB.
Gelukkig hebben ze de auto ook weer kunnen maken (motor steun schroef zat los).

Heeft iemand ervaring met het vast zetten van deze side skirt? Ik zie dat deze gewoon met lijm vast zit dus zou het met een sterk dubbelzijdige tape kunnen?

Side skirt gebogen.png
 

Bijlagen

  • Side skirt gebogen.png
    Side skirt gebogen.png
    162.9 KB · Weergaven: 29
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TDI stage 1 met 105 PK bij Vagtechniek 
F742762A-0979-4F06-A0AC-417FE11FA59C.jpeg Fabrieksaf zitten de skirts gehaakt aan een strip dat gepopnagelt zit aan de dorpel en de skirt zit weer geplakt aan dorpel(randje boven de gepopnagelde strip met een dunne dubbelzijdig tape;)
 
VW  Polo 6C/Golf 7  TSI Engine 
  • Leuk
Waarderingen: Daan92
Even hier op inhaken ,zijn er nog andere krikpunten , ik heb ook skirts , mocht ik een keer lek rijden of is een klos of een dikke plak rubber ook mogelijk op de normale krikpunten achter de skirt

mvg Mark
 
Volkswagen  Polo 6r  1.2Tdi blue motion 
Gewoon de normale krikpunten, met een pijltje aangegeven op je skirt
 
Ex: Volkswagen  Polo 6R GTI  & Polo AW 1.0 Highline Business R. Huidig: Mercedes Benz A 200 Limousine 
  • Leuk
Waarderingen: Schil
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!