shit, vrijdag 13-11

graafie

Exclusive lid
2,121
370
83
heb ik dat, ga ik even op pad voor de wekelijkse boodschappen, kom ik aan bij de slager, helemaal in gedachten en rij ik zo met m'n linker voorvelg langs de stoeprand. Helemaal beschadigd natuurlijk, ik dacht meteen, shit het is vandaag vrijdag de dertiende van de elfde, dan vraag je er om......:cry:

Gelukkig gaan binnenkort de wintervelgen er weer onder. Volgend voorjaar maar weer een nieuwe velg bestellen.
 
Toevallig iemand die een goed bedrijf weet waar je velg schade kunt laten repareren? In het noorden van Nederland of is dat prijs technisch duurder dan nieuwe set
ad5cf840ec6ffb5164eb2d1347fe74ad.jpg
ze hebben geprobeerd om mijn velgen te jatten maar door alarm zijn ze op vlucht geslagen hellaas had ik dat niet door en ben ik er mee weg gereden als vervolg dat 1 wiel er afgevlogen is en de rest beschadigd is. Gelukkig is het verder goed afgelopen.
 
Volkswagen polo  6r bleumotion  1.2 TDI 75pk 
Toevallig iemand die een goed bedrijf weet waar je velg schade kunt laten repareren? In het noorden van Nederland of is dat prijs technisch duurder dan nieuwe set
ad5cf840ec6ffb5164eb2d1347fe74ad.jpg
ze hebben geprobeerd om mijn velgen te jatten maar door alarm zijn ze op vlucht geslagen hellaas had ik dat niet door en ben ik er mee weg gereden als vervolg dat 1 wiel er afgevlogen is en de rest beschadigd is. Gelukkig is het verder goed afgelopen.

Je zou eens Kuilbanden kunnen proberen. Zij repareren velgen.
Denk wel dat het best prijzig is maar je kan er altijd eens langs rijden.
 
Audi  8V  1.4 TFSI 150 PK 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!