Voorstellen Shaan

Hallo allemaal,

Ik heb recent mijn eerst VW aangeschaft een Polo uit 2013. 1.2 TSI bluemotion.
Ik heb op dit moment al twee vragen gesteld op het forum dus zal me ook maar even goed voorstellen.

De keuze voor de polo komt voort uit een overweging van budget en toch een basis luxe willen hebben.
ivm afstand tot werk zit ik al snel dik uur heen en terug in de auto dus wilde een auto die lekker rijdt en daarbij niet te veel dorst heeft want laten we eerlijk wezen, tanken is niet meer leuk.

Ik heb gekozen voor deze polo omdat deze altijd onderhouden is bij de dealer en ik bij de verkopende autogarage 3 maanden garantie kreeg.
De vorige eigenaar wel wat aan de auto gedaan. Zo zit er, als ik het goed heb gezien, aftermarket LED dag verlichting voor, een aftermarket radio (die niet fijn is) met een aftermarket achteruitrij camera.


poloshaan.jpg


Wat ik nu aan de polo zou willen doen is een nieuwe radio er in met Android auto, (mijn eerste thread op het forum) en uiteindelijk het stuur vervangen voor een leder. Verder vind ik de polo goed hoe die is en ben ik zelf niet zo van aanpassingen doen aan mijn auto.
Ik vind het wel mooi om jullie verhalen te lezen over hoe jullie de auto stukje bij beetje naar jullie smaak maken.

Groeten
Shaan
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TSI Bluemotion 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!