SET H7 koplampen met Xenon en LED voor POLO 6R

Status
Niet open voor verdere reacties.
Te Koop,

set H7 koplampen met LED stadslicht en Xenon 6000K r-lampen speciaal voor reflector koplampen. koplampen zijn in nette staat, niet afgebroken of krassen op het glas.

let op zonder xenon ballasten !

peterbaarlo-albums-welke-velgen-picture814-2012-05-23-095.jpg


richtprijs € 175
 
er komt een set originele VW GTI koplampen in.

de H7 set was mijn reserve setje omdat ik nu er een dectane set in heb zitten, ligt al een half jaar in doos te wachten, heb ze +/- 10 maanden gebruikt.
 
Is de xenon ook geschikt voor de BM ?

Als je een beetje geluk hebt met je 2011-er, dan is het helemaal plug en play en anders is het even een bitje om configureren en je dimlicht blijft aanstaan wanneer je grootlicht inschakelt ;)
Qua xenon, als er canbus ballasten bij zitten, dan zou het prima moeten zijn.
 
VW  6R  1.2TDI 
Hoezo een beetje geluk dan...is er nog een verschil waar ik niet van af weet tussen verschillende bouwjaren ?

Jep, bij de eerdere modellen van de BM bleef het dimlicht gewoon branden wanneer je grootlicht inschakelde. Zou eigk niet moeten op een auto met H4 verlichting.

Maar zoals gezegd, als dit bij jouw niet het geval is, dan is het 5 min werk om het goed te krijgen voor de H7 units. (nb. De meeste tijd zit in het opstarten van de laptop en naar de betreffende byte toe gaan)
 
VW  6R  1.2TDI 
Jep, bij de eerdere modellen van de BM bleef het dimlicht gewoon branden wanneer je grootlicht inschakelde. Zou eigk niet moeten op een auto met H4 verlichting.

Maar zoals gezegd, als dit bij jouw niet het geval is, dan is het 5 min werk om het goed te krijgen voor de H7 units. (nb. De meeste tijd zit in het opstarten van de laptop en naar de betreffende byte toe gaan)
klopt helemaal wat gewoonjan zegt, indien gewenst zitten er canbus ballasten bij, die heb ik nu aangesloten zitten op de dectane lampen die ik ook ga verkopen.
 
Dat heb ik idd al gelezen...en ja ik heb helaas de software en of kabels nog niet om het doen, maar ook eerst maar op vakantie en daarna maar weer uitgaven aan de auto...grrr hihi Stick Out Tongue jammer dat ik ze dus moet laten schieten, maar tis ff niet anders.

Grtz Aqeeb.
 
Dat heb ik idd al gelezen...en ja ik heb helaas de software en of kabels nog niet om het doen, maar ook eerst maar op vakantie en daarna maar weer uitgaven aan de auto...grrr hihi Stick Out Tongue jammer dat ik ze dus moet laten schieten, maar tis ff niet anders.

Grtz Aqeeb.

Andere forumleden doen het waarschijnlijk gratis voor je, en een kabeltje kost iets van 30 euro Stick Out Tongue

En anders ben je altijd welkom in Groningen :mrgreen:
Ik help je graag;)
 
VW  6R  1.2TDI 
Status
Niet open voor verdere reacties.
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!