SERVICE melding

Ik heb mijn Polo 6R nu sinds eind oktober. Ik heb hem 2e hands gekocht met een km-stand van 53.330.
Volgens het onderhoudsboekje heeft hij bij de volgende km-standen een onderhoudsbeurt gehad:
1. 24.XXX
2. 45.XXX
Momenteel zit ik op een km-stand van 57.XXX, maar de SERVICE melding met het knipperende gereedschapssymbool knipperen al.

Volgens mij hoef ik pas met 75.XXX een beurt? Dacht dat ik dit ergens gelezen had. Of is deze melding echt het teken om onderhoud te laten doen?
 
Hmm ja dan ga ik morgen maar eens bellen naar een VW dealer. Toch vind ik het een beetje vreemd. Het onderhoudsboekje is btw in het Pools dus daar kan ik al niet uithalen wat er precies gedaan is.

Zo een VW dealer zal natuurlijk niet gaan zeggen van "Nee u hoeft niet te komen hoor" [emoji14] Die gaan zeggen natuurlijk U moet komen!

Volgens mij hoeft hij pas met 70-75.000 ofso..
 
Volgens de VW dealer hoeft hij inderdaad pas met 75.XXX of vanaf februari 2016 een beurt.

Die service melding blijft dan wel knipperen elke keer als ik hem start tot die tijd.. Volgens de VW dealer kan ik die melding niet zelf uitzetten, en zou ik moeten langskomen. Maar na wat googlen kom ik tot de conclusie dat je die melding wellicht ook zelf kunt uitzetten;
http://www.vwpolo.nl/forum/viewtopic.php?f=49&t=4010&start=10

Hij word dan gereset, maar dan klopt het onderhoudssoftware of de service meldingen niet meer toch? Dit kan toch bij de eerstvolgende onderhoudsbeurt weer goed ingesteld worden?
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!