Service beurt over 1000 kmter

Michael

Nieuw lid
Beste,

Vraagje als ik mijn auto start sochtends komt hij met een sleuteltje met 1000 kmter nah dat betekend dus dat hij over 1000 kmter een beurt nodig zou moeten hebben maar deze heeft hij net in November gehad! toen is er 900 euro aan de auto verspijkerd dus lijkt me beetje voorbarig om nu alweer een beurt erachteraan te gooien... olie etc is toen net bijgevuld dus was niet per direct van plan om dit te laten doen kan je die melding op 1 of andere manier resetten?
Alvast bedankt!

Dit is idd gemakkelijk te reseten, weet zo 123 even niet meer hoe maar misschien dat het wel in je boekje staat. Anders even contact opnemen met je dealer waar je de beurt hebt uit laten voeren. Neem aan dat dit gwn VW is en dan willen ze dit wel even resetten voor en dan acht ik de kosten daarvan nihil.

wat zijn eigenlijk de kosten van een grote beurt voor een VW Polo 6R BM?
over 20.000km moet ik ook een grote beurt krijgen, maar enige indicatie wat de prijs hiervan is. als ik 900 euro zie :shock: dan moet er wel iets goed mis zijn :S
ik had meer op 300-400 euro als grote beurt geschat...

Dit was toen ik de auto kocht bij de dealer op mijn aanvraag om ALLES maar dan ook ALLES nieuw in mn auto te stoppen hebben ze dit dus gedaan ik heb hier de rekening van gezien en die was 900 euro dit betekende ook nieuwe remmen was niet nodig maar de klant wou het nou eenmaal.. :P enige wat ie niet nieuw gekregen heeft is nieuwe banden deze waren zo goed als nieuw :P Ik was bij de koop nogal pietluttig :)

oh gelukkig maar want 900 euro damn dan ben je gelijk failliet hahaha
gezien ik al weet dat ik over 20.000 kilometers mijn grote beurt heb ga ik gewoon een potje reserveren om die kosten te kunnen betalen 8-)

auto heb ik bijna 3 maanden en er staat bijna 10.000km al op de teller... :shock: gaat best wel hard eigenlijk :geek:

Ik moet die van mij in mei wegbrengen, een aantal maanden geleden kreeg ik te horen dat een longlife beurt incl apk 300,- zou zijn, nu heb ik de afspraak gisteren gemaakt via de mail en toen kreeg ik te horen dat een grote beurt met apk 500,- incl zou kosten, en dan moet er natuurlijk niks vervangen worden want dan loopt het al gauw naar die 900,- toe denk ik :?

Weet iemand wat ze allemaal nakijken en vervangen bij een longlife beurt ?

ze inspecteren gewoon je hele auto op veiligheidspunten (banden, remmen, stuur/fusseekogels, wiellagers, verlichting etc) en ze vervangen in elk geval je olie+filter, en afhankelijk van je km-stand nog bougies, luchtfilter, interieurfilter etc!

Kosten van een kleine beurt zijn 290 euro best een hoop geld als je het mij vraagt.. Ik kan echter met het reset knopje niks resetten dit werkt niet ik zit er namelijk aan te denken om mijn auto door te trekken wanneer hij 100.000 aantikt om dan een grote beurt incl distributieriem te doen.. heb nu 84.000 op de teler staan en het is een dieseltje volgens mij moet dit probleemloos gaan als hij bij 61.000 euro alles vervangen is
en dan nog exclusief de extra kosten die erbij gaan komen en leer mij die autodealers kennen dat ze altijd wel wat vinden.

Als je de beurt wil uitstellen moet je wel ff een goed oogje houden op je olie-verbruik :) Mijn 1.4 TDI'tje doet ongeveer 1L olie op 10.000km.

Overigens vind ik zo'n "long life" beurt (30.000km) wel een goedkoop alternatief maar als nadeel dat er langere tijd zit tussen inspecties... En na een onderhoudsbeurt rijd ie toch altijd net even een stukje lekkerder/vloeiender ;)

Ik zag net met het aanpassen van mijn tijd in de auto dat er bij de moersleutel in het dashboard menu 600km staat, is dit dat over 600 km een beurt is vereist?
Lijkt me namelijk onmogelijk gezien ik de auto eind januari heb gekocht en er toen een grote beurt zou zijn moeten uitgevoerd.

Verder bij het zoeken om te restten kwam ik dit tegen:
poloresset.png

Terug
Bovenaan
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!