Serge, Crosspolo 6R 1.2 TSI DSG

Hallo allemaal,

Nog 4 weken (16 april) wachten en dan ben ik de gelukkige eigenaar van een Crosspolo Big Grin

Dit is 'm geworden (althans op papier) :cool:
Crosspolo Highline
- Terra beige (ML)
- Winterpakket;
- Park Distance Control aan de achterzijde;
- Licht & Zicht pakket;
- Xenon verlichting (inclusief LED dagverlichting en dynamische bochtenverlichting);
- Climatronic;
- Multifunctioneel lederen stuurwiel;
- Executive pakket
- Zijruiten achter en achterruit 35 % groen getint

Na levering wil ik nog een aantal accessoires/aanpassingen aanbrengen/doorvoeren:
- instaplijsten
- (actieve) subwoofer (weet nog niet welke....zit nog te twijfelen)...

Voor foto's nog even geduld aub ;) Komt allemaal goed! :mrgreen:

Gr
Serge
 
Welkom ;)

Je hebt een primeur, de 1e crosspolo op mypolo.nl

Ik ben helemaal weg van die wagens, ze zijn echt te gek en ogen gewoon super stoer met al dat plastic :mrgreen:

Welkom hier en alvast veel veilige km's toegewenst.
 
Welkom hier, CrossPolo 6R is een mooie bak! Ik ken iemand die hem rijdt en hij ziet er echt stoer uit! Ben benieuwd naar je foto's!

Qua actieve subwoofer zou ik eens kijken naar Focal en dan de 10inch versie. Ik ben buitengewoon tevreden over deze actieve sub!
 
Nice! De eerste Crosspolo 6R :) En nog eens met flink wat extra's! Ben erg benieuwd naar je foto's straks.

Eneh, Focal is inderdaad een erg goed merk. Ik heb thuis een set Focal Chorus staan, daar komt echt een waanzinnig geluid uit!
 
Heee........dank voor het warme welkom Big Grin

Zodra ik 'm heb, zal ik uiteraard foto's plaatsen...m'n vriendin wilde 'm heel graag..ze vond 'm wel apart ogen....en nadat ze 'm bij de dealer had zien staan, was ze helemaal niet meer te houden :lol:

Voor wat betreft de sub zijn er idd een aantal opties..Het is puur voor de ondersteuning van de bassen...dus ik hoef geen enorm ding in mn kofferbak.....Er zijn meerdere opties: de focal sub25, Alpine SWE-1000, Pioneer TS-WX77A eo Pioneer TS-WX610A (in de reservewiel).....Ben benieuwd of er nog meer ervaring zijn van mede polo eigenaren die een sub hebben.. Sharky zal vast niet de enige zijn toch? ;)

Ik zal het forum eens afstruinen :idea:
 
Ik heb hem onder me stoel zitten. Als je veel mensen achterin vervoert, kan ik het je niet aanraden omdat de kont van de woofer net onder de stoel vandaan waardoor de vloer hoger ligt wat door mensen die achterin zitten als negatief wordt ervaren Stick Out Tongue Ik vervoer amper mensen achterin dus voor mij maakt het niet uit! Mat past er prima overheen dus hij valt niet op! De behuizing is zeer goed waardoor je geen trillingen hoort van de behuizing!
 
Wat MyPoloCandy zegt. die onder de stoel (ik heb het zelf ervaren) laat de stoel bonken maar de rest van de passagiers merkt niks van de bass.

Ik ging voor een sub in het koffer.
 
Heb inmiddels de crosspolo in ontvangst mogen nemen Big Grin

Na de goeie en uitgebreide uitleg van de dealer zitten de eerste 1.500 km er alweer op. We komen net terug van Eurodisney.... ;) volgens de dealer moesten we toch de eerste 2.500 km rustig aan doen....en zo gehoorzaam als ik ben, heb ik me er aan gehouden ;) (en het was niet makkelijk omdat het motortje gretig is)...

Ik hoop morgen wat foto's te schieten en deze foto's te posten...nog even geduld svp Big Grin
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!