Sensor gordelwaarschuwing (matje) bijrijdersstoel vervangen

Na het plaatsen van een Blue GT interieur blijft de gordelwaarschuwing afgaan zonder dat er een passagier op zit. Ik heb al eens gekeken maar geen idee hoe je de bekleding van de zitting los moet maken (pinnen in het schuim van de zitting krijg ik niet los). Iemand een idee?
 
Na het plaatsen van een Blue GT interieur blijft de gordelwaarschuwing afgaan zonder dat er een passagier op zit. Ik heb al eens gekeken maar geen idee hoe je de bekleding van de zitting los moet maken (pinnen in het schuim van de zitting krijg ik niet los). Iemand een idee?
Geen idee, weet niet hoe belangrijk de gordelwaarschuwing voor je is, anders kan je die ook gewoon uit programmeren via VCDS
 
Pinnen in het schuim krijg je los door het om hoog te trekken. Dan zie je een kleine opening.
Ze zijn er als in ware om heen gehaakt.
Moet je zo lukken alleen even goed je ogen gebruiken
 
Geen connectie met de airbag.

Je moet je oude matje wisselen met de nieuwe. Waarschijnlijk heb je een 6c en 6r interieur. Je moet aan de achterzijde van je zitgedeelte wezen. Dit zit in elkaar als zijnde twee u vormen die in elkaar haken.
Bedankt voor deze informatie en idd, ik heb een 6c interieur in een 6R geplaatst. Ik moest de gordelvangers ook omzetten omdat die stekkertjes niet paste.
@GertJan, wordt met het uitschakelen via de VCDS alleen het geluidssignaal uitgeschakeld of ook het lampje in het instrumentenpaneel?
Als het lampje ook wordt uitgeschakeld ga ik denk ik voor herprogrammeren. De stoel uit elkaar halen is een pain in the ass! Begrijp ik goed dat jij de VCDS kan programmeren?
 
28182793.jpg
 
  • Leuk
Waarderingen: GertJan
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!