Sebas :: 2011 Volkswagen Cross polo

Thanks!!
Volgende week zijn de harten klaar van mijn velgen en ga ik ze weer in elkaar zetten. Randen zijn al gepolijst.
Momenteel ben ik aan het informeren qua OEM xenon. Dus daar gaan we maar voor sparen is de planning. :smile:
 
Volkswagen  Polo  1.2 tsi 
Thanks voor de reacties!

Gister mezelf getrakteerd op wat meer vermogen. Hij heeft een chip op maat gekregen bij TVS engineering.
Daarna op de bank geweest en het resultaat is 134pk en 234Nm koppel.
 
Volkswagen  Polo  1.2 tsi 
Thanks voor de reacties!

Gister mezelf getrakteerd op wat meer vermogen. Hij heeft een chip op maat gekregen bij TVS engineering.
Daarna op de bank geweest en het resultaat is 134pk en 234Nm koppel.

Veel rijplezier!
Rij ook in een cross en heb hem paar weken terug ook laten chippen op maat bij JD engineering.

Ik heb toen 141pk gekregen.

Mooie kleur ook!

Werkt jou bochtenverlichting trouwens?

Bij mij niet en schijnt ook niet te kunnen heb ik mij laten vertellen.

Ben benieuwd!
 
Veel rijplezier!
Rij ook in een cross en heb hem paar weken terug ook laten chippen op maat bij JD engineering.

Ik heb toen 141pk gekregen.

Mooie kleur ook!

Werkt jou bochtenverlichting trouwens?

Bij mij niet en schijnt ook niet te kunnen heb ik mij laten vertellen.

Ben benieuwd!

Niet verkeerd, op de bank getest?

Ik heb geen bochten verlichting, ook nog niet geprobeerd of het werkt. Mijn VDCS hikt een beetje op mijn oude windows laptop. :sad:
 
Volkswagen  Polo  1.2 tsi 
Niet verkeerd, op de bank getest?

Ik heb geen bochten verlichting, ook nog niet geprobeerd of het werkt. Mijn VDCS hikt een beetje op mijn oude windows laptop. :sad:

Jep, voor en na rollenbank.
Voor de rollenbank was volgens mij 98pk terwijl standaard 90 pk was.
Nou heeft het blok pas 3000pk gelopen dus net de inrijfase denk ik.
 
Velgen liggen klaar voor de banden!!
6676t_1.jpg
 
Volkswagen  Polo  1.2 tsi 
Heerlijke velgen Sebas!
Welk type RS is dit? De 769?
 
VW Polo  BlueGT  1.4 TSI chip op maat 190,5pk en 312nm Instagram: @Systedegekste en @1962Ragtop 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!