Seat Ibiza

29 april 2009: Renault Clio 1.4 (2004)
28 maart 2010: VW Polo TDI (2006)
8 februari 2011: Seat Ibiza 1.4 (2006)

Op één of andere manier gaat dit best snel Stick Out Tongue ! Telkens de zelfde dealer & verkoper !
Misschien blijft de Ibiza iets langer omdat ik mijn motorrijbewijs wil gaan halen..
 
HELP !

Al een tijdje Blaupunkt Travelpilot E1/E2 in de Seat, en hiervoor in de Polo, in de Polo werkte het perfect, maar in de Seat doet alleen mijn radio het en navigatie wil het maar niet doen. Kan iemand me helpen aan tips oid ?!
 
Bij dit model Ibiza, zijn mijn buitenspiegels en portiergrepen zwart kunststof.
Ik heb van de week een nieuwer model gezien met meegespoten spiegels en handgrepen, erg fraai !
Nu is mijn vraag, kan ik die spiegels eventueel laten spuiten of in kleur aanschaffen, en heeft iemand enig idee wat dat kost ?! En ben bang voor kleurverschil.. !
 
Nee, denk niet dat je deze kunt laten spuiten ivm de textuur. Je zult dan nieuwe grepen en spiegelkappen in primer moeten kopen ;) Dat kan orgineel zijn of imitatie.
En als je alles door een goede spuiter laat doen is er niks van te zien ;)
 
Als er iets is wat ik echt mooi vind dan is het wel een vrouw in een strak leren motorpak die me keihard voorbij komt sjeezen :)

Enne ik ga dus nooit mn motorrijbewijs halen want dat wordt mn dood :!:
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!