Seat Ibiza

Mijn Zwarte Polo 9N3 TDI Verkocht, en had een 9N3 benzine op het oog, maar dat is het helaas niet geworden. Gelukkig vanaf morgen trotse eigenaresse van dit iceblauwe monster :

1228763901_5_CGfQ.jpeg


Maarja, heb mezelf van dit forum af geholpen door deze aankoop ;) !
 
Heey bekend gezicht XD,

Och ja, je bent hier altijd welkom op het forum hoor, van onderen zijn deze wagentjes toch redelijk hetzelfde als de polo's

Enne je bent vanaf vandaag de eigenaresse volgens de RDW database ;)

Nog plannen verder?

En nog veel belangrijker: Kom je je blauwe bolide ook showen de 24e ??
 
Big Grin !

Gelukkig ;) ! Klopt van binnen blijft het VW.
Ohw, morgenmiddag ga ik hem ophalen.
Vanaf morgen gaat hij nog even op staal/winterbanden, als het weer strakjes beter wordt kijken hoe die Dezent V Dark eronder staan, anders andere velgen. Van binnen beetje poetsen, en emblemen van de kofferdeksel.
Verdere ideeen moeten nog komen ... Stick Out Tongue

24 februari ? Is dat weer bij de Meern ?
 
Uhm nee niet 24 februari maar 24 APRIL. en ja dat is bij de meern. Je hebt geluk dat de steekmaat en alles hetzelfde blijft. Kun je iig je velgjes zo omleggen ;)

Polo ingeruild?
 
Gisteravond radio ingebouwd, en winterbanden eronder.
Nu kan alleen mijn navigatie nog niet aangesloten worden, omdat niet bekend is waar we het snelheidsignaal vandaan kunnen pakken, en welke kleur draad ...
Kan iemand me helpen aan deze info of moet ik echt even langs Seat dealer ? :lol:
 
ZO, hier dan eindelijk wat foto's:

1263140372_5_sKzC.jpeg


1263140849_5_2NUI.jpeg


1263142414_5_cpjl.jpeg


1263141279_5_itJh.jpeg


Plannen:

Ik zit momenteel erg te twijfelen of ik de type aanduiding eraf ga halen, bij de polo wel gedaan en was daar erg tevreden over, maar ben er nu nog niet uit ! Als het wat beter weer wordt kunnen de zomerwielen eronder. Momenteel staat deze Blaupunkt Radio/Navi te koop, dus als die weg is opzoek naar een ander radiotje.
 
De Km stand is toch niet hoog ??
@ Gerda, ik zou persoonlijk de aanduiding op de klep eraf halen, Kentekenplaten met opliggende letters aanschaffen en per direct de zomerwielen eronder kieperen :mrgreen:
 
@Suvtje:
Km stand is voor mij wel ok, doe gemiddeld niet langer dan 1 jaar met een auto Stick Out Tongue dus voor 175.000 is hij misschien wel weer terug bij dealer !

@Bas:
Overtuigd, ga vandeweek type aanduiding eraf halen, zomerbandjes moeten echt even wachten om te kijken wat het weer gaat doen, maar 24 April kom ik zeker op zomer ! Even kijken wanneer mijn mannetje in de garage tijd heeft ;) !
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!