Sdu7cb :: 2011 Volkswagen Polo 6R

Ziet er erg netjes uit!
Heb je toevallig ook nog een foto meer van de zijkant genomen, zodat je de velgen nog beter ziet? Ben erg benieuwd hoe die (ook qua kleur) staan...
 
Volkswagen  Up!  1.0 60pk 
Mooie BM hoor! ziet er sportief uit. Zijn er nog verdere plannen?
Heb nog wel plannen ja, als het goed is zou de instapverlichting binnenkort binnen moeten komen, die moet er dan nog in. Daarnaast wil ik andere voorstoelen en dan ook gelijk de achterbank gezien het standaard interieur niet echt geweldig is.
Verder twijfel ik momenteel nog aan een stage 1 tuneup van JD om er net wat meer auto van te maken.

Hierbij nog twee fotos, eerste is van diezelfde dag als dat ik veel andere fotos heb genomen, tweede is om te zien wat het hoogteverschil voor en achter is, maar wel duidelijk beste shot van de velgen. Kan nu geen nieuwe maken omdat er wintervelgen/banden op liggen Stick Out Tongue

6231411970_ddf5811494_z.jpg

6242913127_44f482bea9_z.jpg
 
Hmmm ... zeer fraaie velgen, met een zeer nette kleur. Velgen in deze kleur vallen nog net iets meer op dan zwarte velgen. Mooi!!! Big Grin
 
Volkswagen  Up!  1.0 60pk 
Zo dat is een flinke tijd geleden sinds mijn laatste post binnen mijn topic ;)

Polo stond en staat te koop omdat het gewoon niet mijn favoriete auto is qua rijden. Gezien het afgenomen aantal kilometers dat ik rijd kan ik tegen dezelfde kosten een heel aantal andere dingen kiezen die leuker rijden...

Sinds vorige week een JD module onder de motorkap. Dit heeft de rijdbaarheid aanzienlijk verbeterd. De auto heeft nu het vermogen dat het origineel had moeten hebben: voldoende voor een dergelijke auto in tegenstelling tot het vermogen dat eerder aanwezig was. Denk de beste upgrade die je kunt doen aan je Polo dus ;)
 
Zondag is de carbon wrap van het dak vervangen. Zat een productiefout in het folie met de nodige gevolgen: scheurtjes aan de voorkant, scheurtjes middenin het vlak op het dak, geen rechte randen meer ivm krimpen etc. Nu ziet alles er weer netjes uit in ieder geval. Hopelijk blijft het dit keer zo ;)
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!