Schroefset Vmaxx

ik ga niet beginnen aan een 'groupbuy'. Op een prijs van ongeveer 450 euro terwijl de adviesprijs vanuit de fabriek al 559 is gaat er niet veel meer af. Daarnaast denk ik dat je met minimaal een mannetje of 15 moet zijn zal het interessant zijn voor de verkopende partij.


ps. V-maxx xxtreme is bijna onderweg..........
 
Dat Bas...

Is dus iets wat ik ook graag wil weten! :evil:
Volgende week even met de consulent aan tafel zitten.
Ik denk dat de fout kan zitten in het vooraf ingevulde belastingaangifte.
En anders heb ik zelf een fout gemaakt. ;)

Maar 1 ding is zeker... Ik ga dat bedrag echt niet betalen als er geen reden voor is.
 
Als jullie toch voor V-maxx zou gaan, zou ik eerder een soortgelijk item op ebay kopen, zoals deze: http://cgi.ebay.de/Gewindefahrwerk-VW-P ... 51871882f5 .

Zelfde kwaliteit en waarschijnlijk zelfde fabriek, maar een stuk goedkoper.

De V-maxx set die ik afgelopen jaar heb gekocht (voor de lupo) voor 239, staat nu voor 309 te koop. Zelfde product, zelfde leverancier. V-maxx heeft begin dit jaar de prijzen verhoogd, waardoor de prijs/kwaliteit verhouding niet meer klopt. Als je toch 400-500 gaat betalen, neem dan een KW set meteen.
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!